23. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
Nå ja, men godmorgen så ;) {{forumTopicSubject}}
Det var godt nok noget af en morgenvækning jeg fik da klokken var lidt i 8...
Jeg vågner ved at min røgalarm i stuen går helt amok, så jeg vælter ud af sengen og prøver i min søvndrukkenhed at lokaliserer røgalarmen. Får den fundet, piller toppen af mens den stadigvæk hyler, men kan selvfølgelig ikke få batteriet ud da jeg er noget morgenforvirret. Det lykkedes dog til sidst.
Det var heldigvis ikke fordi at der var ild nogen steder. Den var bare ved at løbe tør for batteri.
Men så kom jeg da op, og nu har jeg lige været ude på en god lang morgentur med vapsen. Sikke en start!
Håber jeres morgen har foregået i lidt mere roligt tempo
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.414
Vækkeuret ringede her kl. 5.45, som det plejer at gøre
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 106
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 949
Sikke da en måde at blive vækket på.
Jeg er sikker på mit hjerte ville stå af ved sådan en vækning er allerede på vej bare af min alarm.
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Det er skønt at have hvalp
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 117
Jeg har så sovet til jeg vågnede kl. 7 hvorefter jeg hang over teen og HG indtil ca. 9 hvor jeg hoppede i løbetøjet og løb en tur i bragende solskin. Og her lidt senere har Rex og jeg en legeaftale i hundeskoven Jeps, jeg vinder
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
LineLærke - haha! Årh jeg savner at have en hvalp! det er så hyggeligt når de tumler rundt om morgen.
Janne - og det var sådan set sådan at jeg også have forestillet mig at min morgen skulle have været. Bare forskudt en time fra din. Jeg havde også lagt løbetøj frem i går og det hele, men den vækning fik mig godt nok lidt ud af kurs det ER nemlig lækkert løbevejr i dag! Tager nok en tur når jeg lige har fået hængt vasketøjet op, som er færdigt lige om fem minutter
Nå ja, men godmorgen så ;)