{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Retten ang. snyd over nettet {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er blevet indkaldt i retten indfor en svindel en mand har lavet med 10-15 stykker om en saddel som vi alle købte men ingen fik osv. men efter et år troede jeg ikke sagen gik videre og at det ku fandme os være ligemeget så havde jeg bare smidt 500 ,- ud af vinduet

men nu har jeg fået et brev om jeg skal i retten som vidne, men jeg har smid alle overførings papir "beviser" ud da jeg ikke troede det gik videre, hvad gør jeg så nu? hvad har jeg og tage med??

og man kan ikke finde udskriften på min netbank da jeg havde kontanter i hånden som jeg gik ned i banken med og bedste og bed om at sætte ind på den og den konto .... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Retten ang. snyd over nettet
  • #1   4. okt 2012 Hvis du er kunde i den bank hvor du gik ned og fik overført pengene til hans konto, så kan du jo kontakte banken, og spørge om de har gemt noget dokumentation for overførslen.
    Det koster de fleste steder penge at overføre, hvis du ikke er kunde i banken du går ind i, så derfor burde de have noteret hvem der overførte pengene smiley
    Ring og spørg dem inden du fortvivler helt smiley

• #2   4. okt 2012 Når du skal i retten som vidne skal du ikke medbringe dokumentation. Det er anklageren der skal fremlægge dokumentation og der kan ikke medbringes videre bevisførelse end det der er fremlagt for retten og godkendt af parterne. Så du skal bare medbringe dig selv og få vidne godtgørelse.

• #3   4. okt 2012 Du skal bare møde op og sige ja til en række påstande. jeg har været der smiley
    manden blev idømt at tilbagebetale, men ingen har set nogen penge. De har dem jo typisk ikke, når de vælger at lave sådanne numre.

• #4   4. okt 2012 så jeg skal intet ha med andet end mig selv?
    jeg skal betal 700 kr for tog der over... er det noget de dækker? s:

• #5   4. okt 2012 Ja Kriks H så medbringer du regningerne for kørsels udgifter og aflevere i retten.

Kommentér på:
Retten ang. snyd over nettet

Annonce