{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

hvordan kan folk være så upassende ? {{forumTopicSubject}}

nej hvor kan jeg altså nogle gange blive dybt forarget over folks måde at opfører sig især på nettet.
Det startede med at der er kommet en minde side om ham gutten der blev slået ihjel igår, det er nok tydeligt at han ikke var en af guds bedste børn, men at blive slået ihjel på den måde synes jeg bare virker så synd især for hans efterladte og helt utrolig at nogle folk så koldhjertet kan afslutte en andens menneskes liv på den måde, vi snakker om at den ene immervæk er 15 år ? 15 år gammel og så have et andets menneskes liv på samvittigheden, jeg har virkelig svært ved at forstå det.
Men på minde siden er der mange der har sendt deres kondolance både folk der kender de efterladte og folk som bare lige vil sende deres kondolance selvom de ikke kender nogle af personerne.
Midt i det hele er der så en der skriver

ron startede med slå efter de drenge og råbte perker flere gange. bor selv på fredriksberg der hører man sandheden. medierne sækker over det men dybt tragisk han er død self.

Ej hvor blev jeg bare forærget over at man finder det passende at ytre sig sådan på en side den efterladte familie har stiftet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kan folk være så upassende ?
  • #1   26. sep 2012 Det er vel ligesom herinde.. Opretter man en tråd som alle kan deltage i, i det her tilfælde en side hvor alle kan deltage, jamen så må man forvente at folk kommer med negative kommentarer..

Ja det er upassende, men sådan er det nu desværre bare..

• #2   26. sep 2012 Jeg synes det er en mærkelig måde at sørge på, oprette en offentlig mindeside. Men sådan er det. Når man så vælger at gøre det, så må man jo vide at der følger upassende kommentarer med, specielt når vedkommende ikke var blandt Guds beste børn!

Det er møg tragisk det er sket. Og jeg fatter slet ikke hvad der får folk til det! Men sådan en kommentar kan nu ikke hidse mig op!

• #3   26. sep 2012 Jeg ville nu hellere være nabo til en HA'er Rocker-borg.... end være nabo til en eller anden bandes klubhus.....

JA... HA'er er kriminelle... og det er noget lort de laver........ men de overfalder sgu ikke gamle dårligt gående damer.... stjæler deres taske.... begår de forfærdelige hjemmerøverier..... eller plaffer tilfældige folk ned

Kommentér på:
hvordan kan folk være så upassende ?

Annonce