481 visninger
|
Oprettet:
En der har lyst til at hjælpe mig? job ansøgning {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg er ude at søge nyt arbejde og mangler nogen til at læse mine ansøgninger igennem for ect. fejl og mangler....
Noget der li har lyst til at bruge 2 min på det..?
På forhånd tak.
Skriv en pb hvis i vil hjælpe så sender jeg den til dig..
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.907
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.030
TAK!
aug 2008
mar 2012
mar 2012
mar 2012
mar 2012
mar 2012
aug 2008
mar 2012
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 566
- Denne sætning lyder lidt mærkelig: "Jeg er flyttet ned til min kæreste og mener jeg skal have nye "græsgange" at folde mig ud. For at vise hvad jeg også indeholder, derfor søger jeg arbejde ved jer!"
I stedet: Jeg er flyttet ned til min kæreste, og mener jeg skal have nye græsgange at folde mig ud på, for at vise hvad jeg også indeholder. Derfor søger jeg arbejde ved jer!
- Kontorelev med lille begyndelsesbogstav.
- Er kendt for at kunne snakke med alle mennesker, og derved sikre at den bedst mulige dialog opnås.
- Ret lige stort bogstav efter punktum (det er Word, der har været på spil :))
Ex: I mit tidl. Og nuværende.. --> I mit tidl. og nuværende job..
- Gode egenskaber både på dansk og engelsk mundtlig (små bogstaver igen, og jeg tror det vil være mere korrekt at skrive "..både i dansk og engelsk mundtlig"
aug 2008
mar 2012
mar 2012
aug 2008
mar 2009
- Exel = Excel
- Tror der mangler et punktum efter ca., men kan ikke helt se det.
- Sidste afsnit mangler I lige at skrives med stort.
- Måske ville jeg slette nogle af ordene skrevet med stort, og skrive dem med småt og evt. gøre dem fede i stedet for.
- Nyt viden = ny viden
Det kommer lidt i hop, men jeg håber, at jeg er nogenlunde forståelig mht. mine rettelser.
Men generelt synes jeg det ser godt ud.
mar 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 14
Det første jeg hæfter mig ved, er at du skriver kvalifikationer, hvor der burde stå egenskaber, da det er ting som beskriver din person, og ikke hvad du kan i form af feks. kursus og uddannelse.
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 125 Svar: 778
mar 2009
- Perfektionistisk og mener at kun det bedste er godt nok og vil gøre mit ypperste for at gøre dette. - to "gøre" så tæt på hinanden, lyder en smule skævt i mine ører. (Jeg ville nok omformulere denne sætning, fx: Perfektionistisk og mener, at kun det bedste er godt nok. Derfor stræber jeg efter og sætter en stor ære i at udføre mit arbejde grundigt.)
- Hvis du vil have sætningen som den er, kan tegnsætningen være således: Perfektionistisk og mener, at kun det bedste er godt nok, og (evt. et jeg her) vil gøre mit ypperste for at gøre dette.
-" I mit tidl. og nuværende job"-sætningen, kunne måske omskrives til noget i stil med: I mit tidl. og nuværende job, har jeg meget kontakt med mennesker, herunder også at råde dem og sørge for, at de får lige netop det, de har brug for. Derved mener jeg, at den bedst mulige brugerservice opnås.
Evt. skrive dem, de og de med fed. Det giver en fin effekt, synes jeg, men jeg synes det virker lidt spøjst, at det er skrevet med store bogstaver.
- Selvstændigt arbejde er vigtigt for mig, dette er jeg vant til i mit nuværende job. = Selvstændigt arbejde er vigtigt for mig. Dette er jeg vant til i mit nuværende job.
- Jeg er en stor "teamplayer", men arbejder selvstændigt, (<- har indsat komma) når der er behov for det.
- Humor er en stor del af min hverdag, og jeg bruger ofte dette i min hverdag i det jeg mener, at alting glider lidt nemmere med et smil på læben. Jeg er god til at skabe en god (evt. rar) stemning omkring mig, og folk fortæller mig ofte, at mit humør er smittende.
- Journalarbejde i ét ord.
- Tavshedspligt med småt. Dog synes jeg sætningen virker lidt malplaceret.
- Her til sidst sidder I nok og tænker, at ja, det er fint nok, men hvad er det der gør, at vi lige netop skal ansætte dig? Ja, svaret, dét kan jeg ikke give jer på et stykke papir, men jeg kan love jer for, at jeg nok skal bevise det overfor jer i mit måske? nye job.
- Jeg ved ikke, om du har slettet det, fordi det ikke lige skulle smides ud offentligt, men smæk lige mobil- og/eller telefonnummer på samt mailadresse.
- Ikke noget jeg har erfaring udi, men min storebror siger, at det er godt, at skrive en "BANG"-overskrift. Et slags anslag, som gør at de tænker, yes det er sikkert personEN. Og så læser de din ansøgning.
P.s. Billede nr. 1: Jeg bor ikke i Varde by, men i og med, at jeg har kørekort og bil, anser jeg det ikke for værende noget problem. Især ikke taget i betragtning af, at jeg så gerne vil arbejde ved (hos?) lige netop jer (evt. jer med fed).
P.p.s. Hvis du dropper punktformen, bliver der også plads til at skrive lidt mere personligt. Jeg kender en der søgte en praktikplads som noget "regnskabs-halløj", og hun skrev to sider op og ned om hendes hest, og hvordan hun beskæftigede sig med den osv. Og hun fik pladsen! Hun skrev intet om hendes erhversmæssige erfaringer, men at ens ansøgning virker personlig og beskriver en som person, gør bare ræddi' møj.
En der har lyst til at hjælpe mig? job ansøgning