Nogen her der har været anbragt uden for hjemmet?? {{forumTopicSubject}}
Sagen er den, at jeg er ved at skrive min bachelor og dertil skal jeg bruge et interview med en ung der har været anbragt, men helst en tidligere anbragt...
Min målgruppe er unge mellem 13-17 årige, men da det helst skal være en tidligere anbragt er det klart at du er ældre Men du skal helst have været anbragt inden for den aldersgruppe
Tænkte på om der var en herinde der ville være med til at blive interviewet??
Du forbliver totalt anonym, og selv om det bliver optaget på diktafon, så bliver det slettet så snart at jeg har fået interviewet over på skrift. Når det bliver skrevet over bliver alle nævnte navne anonymiseret. Diktafonen er forresten også min egen, så der er ikke andre der får fingrene i det
Interviewet vil komme til at omhandle hvor meget du blev inddraget i din anbringelsesforberedelse og hvad socialrådgiveren kunne have gjort for at inddrage dig osv. i den dur, så vi skal som sådan ikke ind på hvorfor du blev anbragt, hvilke følelser det gav dig osv., kun ifht. socialrådgiveren Giver det mening??
Jeg skal have lavet interviewet allersenest sidst i oktober, men gerne før, for så kan jeg nå at få det transkriberet inden jeg skal interviewe en socialrådgiver
Skriv til mig i PB hvis ikke du vil skrive herinde
Håber virkelig at der er en der vil hjælpe mig
Knus Kristine
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 11
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Men I er begge i mine tanker hvis ikke jeg finder en tættere på Så må vi finde ud af noget med et tlf.interview
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Synes det er fantastisk hvor dejligt hjælpsomme folk er herinde!
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Jeg har fundet en der ikke bor så langt væk
Nogen her der har været anbragt uden for hjemmet??