Varm trøje/jakke Varm trøje/jakke
Hold nu fast hvor er det blevet koldt lige pludselig
Vi var til træning i går aftes og hold da op hvor var jeg et ynkeligt strå... Stod det meste af tiden bare og kiggede ned på det der engang var mine tæer, min næse løb og mine cowboy bukser var gennemvædet.. Det er bare ikke særlig sjov at træne hund når man er våd fra top til tå, og man bare står og blafrer i vinden
Problemet er bare, jeg ved ikke hvad søren jeg skal gøre?
Jeg har en stor dunjakke, men den er sgu ikke særlig handy at have på under en trænings vest.. Og hvis jeg bare tager en sweatshirt på under, så det også for koldt. Samme med en fleece.
Så jeg tænker en sweatshirt, også en hvad?
Hvad bruger i for at holde varmen til hundetræning?
(også gerne bukser, vanter osv)
Gerne med links (:
synes alt det varmeste, er så skide upraktisk, man skal jo kunne bevæge sig ..
Æv æv æv det vejr
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.621
Gummistøvler (m. hyggesokker indeni), en t-shirt med en tyk trøje over, og til sidst en vinterjakke. Udover det, så træningsbukser, eller helt stramme cowboybukser. Aldrig vanter, så er det for svært med snor og godbidder. Også havde jeg nogen gange (afhængig af hvordan vejret var) et tørklæde om halsen.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 817
For min er sådan en lårlang dunjakke, som ikke er skide praktisk ..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.931
Gummistøvler med foer... og skisokker....
Handsker ... hvor du klipper fingerspidserne af.... ( så du kan holde på gufferne )
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.346
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Så kan jeg nemlig let bevæge mig - hader når tøjet strammer og tynger. Når det bliver rigtig koldt så tager jeg bare et ekstra lag tøj på under regntøjet.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 817
Lyder til jeg skal have gang i lag-på-lag .. (:
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 651
Synes jeg kan bevæge mig bedre i regntøj og inderlag end i en tyk vinterfrakke.
Det gælder om at være tør og vindtæt, så kan du holde varmen længe når du også bevæger dig:)
Jeg har fingervanter hvor spidserne er klippet af, så jeg kan få fat i hund og guffer;)
Ja speciel fiks er jeg ikke, men varm og tør:)
Varm trøje/jakke