861 visninger
|
Oprettet:
Hunde fødselsdag :D {{forumTopicSubject}}
nu er det kun lidt over en måned til Balder bliver 1 år
min lille dreng er ved at være stor, og i min familie er vi lidt tosset så jeg har planlagt at invitere alle Balders legekammerrater ud i en af de nærmeste hundeskove, så de kan komme ud og lege og hygge sig og så skal jeg have fundet en af de der 1meter tyggeben til ham
Gør i noget særligt ud af jeres hundes fødselsdag ?
vis ja, så fortæl endelig om det
Glæder mig til at høre fra jer...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 186
Det er både mine fætre og kusiner, mine søskende, min far, onkler, tanter og fastre, det samme på min mands side, også hans - ja alle sammen og alle sammens hunde.
Vi laver lagkage og special kager til hundene, hunden der har fødselsdag får gaver og vi synger, ja ligesom en børnefødselsdag, bare med nogle flere hunde godbidder og kødben
jun 2008
Dyrene herhjemme betyder simpelthen ALT! Også til den grænse, som du selv siger "folk tror man er tosset" men det er nu en gang sådan vi gør
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 172 Svar: 924
har du nogen link til en hunde lagkage måske ?
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 15
Lavede engang en "leverpostejskage" pyntet med hundegodbidder, som Thomsen delte med en tæve, Mille. Det var lige fedt nok, de kastede det op, men det var meget hyggeligt alligevel.
Han har fødselsdag d. 23. dec.
Næste år når han bliver 10 - altså fylder rundt - kunne jeg måske godt tænke mig at holde det lidt større :D. Bare for hyggens skyld.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Her er fra Lillys 6 års fødselsdag
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/51940-lillys_6_aars_foedselsdag
jun 2008
Det er altid hyggeligt - men du kan søge på google "lagkage til hunde", der kommer mange gode idéer
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
En af en firkantet hundepaté dækket med flødeskum og godbidder og en anden lavet af rugbrød med leverpostej, dækket med flødeskum og godbidder. Super nemt begge dele.
nov 2007
og tak for lagkage ideerne
hehe men Balder er nu stadig han er mors lille dreng
(link fjernet)
jun 2008
nov 2007
det blev taget i går efter vi kom hjem fra min veninde, Balder havde brugt det meste af dagen på at passe på min venindes datter på knap to år, det tog åbenbart hårdt på ham
jun 2008
Jeg er jo i gang med Nanna's vægttab, som blandt andet består af gåture og det er selvfølgelig hårdt for hende, når hun ikke tidligere har prøvet det på den måde. Så det var med dynerne på gulvet og så smed vi os foran flimmeren, mens vi lå og puttede, hun har en idé om at ligge og holde om mig med den ene arm, og den anden smækket ud på den anden side, og når jeg ikke holdt om hende blev hun jo selvfølgelig nødt til at skubbe til mig med snuden haha. Hun huskede det, det var ordentlig hygge, så meget at hun var klar allerede i dag hvor hun kommer trækkende med en pude og så skal jeg bare hente dynerne
nov 2007
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
jeg inviterede min mor, min bedstefar, søster og min mors hund hjem til mig, min kæreste og Misha på hendes 1 års fødselsdag, det er dem der er hende nærmest hun fik gaver og en kage og vi fik boller og kakao og så hyggede vi bare, hun synes det var så fedt
(link fjernet)
(link fjernet)
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Her er hans 1 års fødselsdag.
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/61725-enzos_1_aars_foedselsdag
Hans 2 års blev fejret med gaver til ringtræning og gaver da vi bagefter skulle til familiefødselsdag, ikke Enzo's.
Hunde fødselsdag :D