600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Fest idéer for udviklings hæmmede Fest idéer for udviklings hæmmede

Hej.

Jeg er pædagog studerende, og er i praktik på et døgn tilbud for udviklings hæmmede. Stedet har et ekstra "hus" til kreative udfoldelser, men det er næsten tømt, og derfor bruges det næsten aldrig.
En beboer kom så i dag og sagde at han gerne ville servere mad der på hans maddag, så det var ligesom at gå på restaurant.

Jeg synes det var en fantastisk idé beboeren kom med, og synes helt sikkert at den idé skal udføres, men jeg synes dog også at det skal være lidt mere end blot et pyntet bord.

Menuen bliver Kylling med kartofler og grønt, desserten er ikke endnu besluttet, dog skal det være fedtfattigt og der skal tænkes på at flere af dem har diabetes, desserten må gerne kunne bringe nogle minder frem.
Evt. en drik (ikke alkohol) som også bringer minder frem.

I baggrunden skal der være noget afslappende musik/lyde, som giver beboerne nogle minder.

Oppyntningen må gerne være et tema, der er jeg dog ikke helt sikker på noget endnu.

Og menukort skal der selvfølgelig også laves.

Hvis nogen ligger inde med nogle ideer til:
Dessert
Drikke
Baggrunds "støj" afslappende
Fest tema

Så vil de blive taget imod med kyshånd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.