{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Negle
  • #1   27. aug 2012 Gelenegle skal files af - Akrylnegle opløses i acetone

• #2   27. aug 2012 Du kan klippe dem ned til hvor din egen negl går til, og så file oven på dem, til den resterende gele forsvinder.

acetone er kun for akrylnegle.

(er negleteknikker)

• #3   27. aug 2012 Det er mine egne negle der er nedenunder.. Okay, prøvede at sidde med neglene i acetone, og det hjalp ikke rigtig.. Jamen tak, så vil jeg gå i gang med at file dem den smiley

• #4   27. aug 2012 Jeg har nu haft gele negle på og jg tog mine hænder acetone og ja de kom a.... efter ca 15 min Max... de opløste næsten sig selv....

• #5   27. aug 2012 OBS: NOGLE gelenegle kan aftages, med acetone, andre kan ikke.

Du skal bruge noget ren acetone, en materialeskraber (træpind), vatrondeller og staniol. Acetonen skal have stuetemperatur.

For hver finger gør du et lille stykke staniol klar. Tag en vatrondel og væd den med acetone. Placér vatrondellen oven på den første negl og pak hurtigt fingeren ind i staniol så det ikke drypper. Vend staniolet således at den blanke side vender ind mod fingeren, da staniolen skal holde på varmen.
    Fortsæt med en ny vatrondel på næste finger ind til alle dine fingre er pakket ind i staniol.

Efter ca. 10 minutter fjerner du staniol og vatrondel fra den første finger, og skraber forsigtigt det opløste materiale-lag af med træpinden. Pas på ikke at komme under løse kanter når du skraber. Din naturlige negl kan blive skadet hvis du hiver eller river materialet af neglen.

Gentag behandlingen for hver finger, ind til alt materiale er skrabet af. Hvis der fortsat sidder materiale tilbage, pakker du blot fingrene ind igen.

Efter aftagning vaskes neglene grundigt. Neglene files til og masseres med rigeligt negleolie for at genopbygge fugtighed og fleksibilitet i neglene.

Når du har fået fjernet materialet, kan der gå op til 14 dage inden dine naturlige negle føles helt normale. Det skyldes, at dine naturlige negle har ligget beskyttet under materialet, og at keratinlaget derfor ikke forhornes på samme måde. Dette er helt naturligt og betyder intet. Brug godt med negleolie og evt. en negleforstærker.

Hvis du føler at dine egne negle har taget skade, skal du gå til din negletekniker.

Kommentér på:
Negle

Annonce