{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Engageret fiskeforhandler. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var inde i Fyns Akvariecentrum for godt en time siden.
Jeg kom hjem med:

5 planter (Flydeplanter, småbladede og robuste storbladede)
5 x Corydoras Sterbai
6 x Endlers Guppy (1.4.1)
5 x Guppy (1.5)
5 Ancistrus (Staves?)
1 x Tetra Aquasafe
1 x Mallepiller

Og jeg kom af med godt 600,- for alt. smiley Jeg gik en langsom omgang og kiggede på alle fiskene, for at se om de var sunde. En af oscar-fiskene var i karantæne, fordi den havde en sygdom jeg ikke lige fik fat i. Derudover, så havde de fine akvarier, dekorationer, og alle fiskene virkede sunde og nysgerrige. Jeg snakkede med ham der ekspederede mig, og jeg valgte 3 planter ud, til at yngel kan gemme sig. Derudover, så drønede han over til et andet plantebassin og samlede en stor gang flydeplante op, og puttede ned i posen med mine andre planter. Så fik jeg en plante mere, og desuden også lige en ekstra malle med gratis. Jeg regnede ud at jeg ville komme af med omkring 900,- men nej. Kun 600,- Han forklarede også vidt og stærkt om fiskene, og hvor Endlers kom fra, og hvilke fine Guppyer de ville give, hvis de krydsede sig med "almindelige guppyer". Dog skulle jeg holde øje med det. Jeg fik unge Endlers guppyer, der kun lige var voksne nok til at være kønsmodne. Dvs. jeg fik jomfruhunner. Og gud, hvor er fiskene smukke. smiley Jeg var henrykt over at han gik så meget op i at forklare om fiskene, og jeg fik også anbefalet fisk til fremtiden. De fik guppyerne fra private sælgere hver uge, og lod dem desuden stå i sygekarantæne i en uge, inden de satte dem ud i butikken. smiley Jeg ville købe en dåse mallepiller til 99,- men han gav mig en pakke med flere i, til 45,-
God oplevelse!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engageret fiskeforhandler.
Kommentér på:
Engageret fiskeforhandler.

Annonce