{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Vundet foder til resten af året {{forumTopicSubject}}

Så er vi lige kommet hjem fra et arrangement med Maxi Zoo med fællesgåtur med hundene og tip13'er- og er allerede lige blevet ringet op - vi blev de heldige vindere og har vundet foder til resten af året smiley

Weeeeeeee, sikke et dejligt opkald smiley Havde ellers tænkt om jeg skulle lade være med at tage telefonen da det var privat nr og det altid plejer at være et eller andet åndsvagt! ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vundet foder til resten af året
  • #2   26. aug 2012 Ja nogle gange kan det godt betale sig at tage den selvom det hemmeligt nr. ;O)

De skulle til sidst prøve smage forskellige mærker - og så skulle man krydse af ud for det foder de bedst kunne lide. Min kunne bedst lide hills som også er det foder vi selv køre med - så det var meget heldigt og hun fungerer super duper på det. Så jeg glad smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #4   26. aug 2012 Tillykke :O)

• #5   26. aug 2012 Tillykke smiley

Det er altid fedt, har et par gange vundet et års forbrug, det kan man godt mærke

• #6   26. aug 2012 Tak skal i have smiley
    Nej, det jo det, men de penge vi skulle ha brugt på foder kan i stedet komme ind på hendes opsparing - det var jo penge vi alligevel skulle ha lagt til side til foder hvis ikke vi havde vundet så synes kun det fair nok de ryger ind på hendes konto smiley

• #7   26. aug 2012 Ihhh stort tillykke! smiley

Bare der også var sådanne konkurrencer med det foder Bella får. Men hun kan alligevel ikke gøre kål på mere end én sæk hver 3. - 5. måned smiley

• #9   26. aug 2012 Blev ringet op 5 min efter igen, også af privat nr - det var dem fra Maxi Zoo igen - de havde lige glemt at spørge om hvad hun vejer så de kan regne ud hvor meget foder vi skal have. Her for 10 min siden ringer min tlf. så igen med privat nr - tænker det måske dem igen, tager den så og det er en fra et eller andet hvor jeg har været med i en konkurrence om et rejsegavekort på 20.000 kr - hun spørger så om jeg kan huske det? Det svarer jeg ja til, og når lige at tænke "Har jeg vundet, har jeg vundet?!" hvor hun så siger at det er ved at finde vinderen nu her og spørger så videre om jeg vil købe nogle blade for x antal penge om måneden. Nå men nåede satme lige at tænke - sker der her - vinder jeg to gange på én dag .... Meeen så heldig er det vidst næsten umuligt at være smiley Men EJ hvor kunne det være fedt smiley

• #11   26. aug 2012 Nu må jeg indrømme jeg ikke ved hvad hverken prank eller scam betyder (på trods af min ellers unge alder) men det lyder ikke til at være noget godt smiley

Kommentér på:
Vundet foder til resten af året

Annonce