Vågn op Moar!! Vi er vågne. Vågn op Moar!! Vi er vågne.
Wow sikke en "blid" måde at blive vækket på her til morgen. Kato og Tess gir den max gas - blæser rundt som totalt tossede i soveværelset (trægulv, så kender i lyden)
Drøner rundt og leger ta fat - ind under sengen, hvor Kato er ved at være for stor til at være, med det resultat, at jeg humper rundt i sengen *G* - og så rundt om igen - og lige i forbifarten 1½ hund lige i fjæset ... Kato kan ikke komme op i sengen ... kun halvt
Jeg opgir mere søvn .. trisser nærmest i søvne ud af kassen og vil lufte hundene ... ingen af dem har planer om at besørge - der er kun leg i hovedet på dem ...
Jow jow .. nu er Moar nemlig vågen ... skøre hunde!
God morgen til jer alle
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 392
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.995
Da Kitty så går om kuld, tænkte jeg at så kunne jeg lige lægge mig lidt, men så stod Micha og knurrede med hendes bamse i munden og mente jeg skulle op
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Hanne, Trine og marianne, skønt at ha`hunde ikk ? især når man liige sover lige så godt og måske bare drømmer noget helt fantastiskt. "Griner.. tror alle kan nikke genkendene til den der med at når hunden HAR fået en ud af fjerne så lægger de sig til at sove, eller sker det kun for os der bor alene med "kræene"
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Ved desv. ikke hvad det er for et kryb, men pga.vejret har de "de fleste kryb" helt perfekte forhold til at yngle, så derfor er det så udbredt i disse år.
Men trist for din høst som jo ikke bliver til noget hvis der er dyr i alle frugterne.
TS. Undskylder for at jeg lige gik OT. skal nok stoppe nu.
PS. Og en rigtig god morgen/formiddag og dag til dig og alle i andre.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.621
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.048
Men nøøøj, jeg elsker vores morgen putte-lege stunder
Vågn op Moar!! Vi er vågne.