557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Vågn op Moar!! Vi er vågne. Vågn op Moar!! Vi er vågne.

Wow sikke en "blid" måde at blive vækket på her til morgen. Kato og Tess gir den max gas - blæser rundt som totalt tossede i soveværelset (trægulv, så kender i lyden) smiley

Drøner rundt og leger ta fat - ind under sengen, hvor Kato er ved at være for stor til at være, med det resultat, at jeg humper rundt i sengen *G* - og så rundt om igen - og lige i forbifarten 1½ hund lige i fjæset ... Kato kan ikke komme op i sengen ... kun halvt smiley

Jeg opgir mere søvn .. trisser nærmest i søvne ud af kassen og vil lufte hundene ... ingen af dem har planer om at besørge - der er kun leg i hovedet på dem ...

Jow jow .. nu er Moar nemlig vågen ... skøre hunde!

God morgen til jer alle smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vågn op Moar!! Vi er vågne.
  • #1   25. aug 2012 Hehe, godmorgen :). Jeg var oppe 6.30 fordi hundene syntes, de skulle ligge og fylde det hele. De ligger stadig ovenpå og snorker sammen med kæresten, men mig var der ikke plads til ;(

• #2   25. aug 2012 Tjah... Min hund og 2 katte vågner alle mellem 6.30-7.00. Hunden stiller sig op og logrer, knurrer og dapper mig med poten, når hun ikke liige vil op i sengen og hygge i 5 min mere - Når hun logrer, starter der en kædereaktion, for hun tæsker den lille kat- som altid ligger i fodenden- med halen. Det resulterer i at hun selv får slag af den lille kat. Det hele vækker den store kat, som stiller sig hen til døren og giver sig til at skrige på morgenmad... - og så kan jeg ikke sove mere...

• #4   25. aug 2012 Ha ha ja her er hundene også gået kolde .. de snorksover begge to. Men hvad .. jeg fik da 4 timers søvn, og er nu ved at bage franskbrød, så nu dufter her herligt smiley Det kan da godt hænde, at jeg måske napper en morfar senere på sofaen, for skal møde på arbejde kl 15 idag. smiley

• #6   25. aug 2012 Åh ja var oppe 04:30 for at Tisse med lille Kitty på 8 uger, hun nåede så at tisse foran døren da vi kom ud og hun blev færdig, så skulle Chikka og Micha da lige vækkes til leg, så de har trumlet rundt.

Da Kitty så går om kuld, tænkte jeg at så kunne jeg lige lægge mig lidt, men så stod Micha og knurrede med hendes bamse i munden og mente jeg skulle op smiley

• #8   25. aug 2012 Øhh Pernille..Ad bwad..men lidt OT ikk Fnis smiley

Hanne, Trine og marianne, skønt at ha`hunde ikk ? især når man liige sover lige så godt og måske bare drømmer noget helt fantastiskt. "Griner.. tror alle kan nikke genkendene til den der med at når hunden HAR fået en ud af fjerne så lægger de sig til at sove, eller sker det kun for os der bor alene med "kræene" smiley så man føler sig endnu mere "ensom" "læs keder sig BRAVT" smiley

• #9   25. aug 2012 Pernille. Ang. de der kryb, så har jeg set at blommerne også er fyldt med æg og laver i øjeblikket, og kan huske fra sidste år at træerne på et senere tidspunkt så ud som om at de var viklet ind i kunstigt spindelvæv for træerne lignede dem man ser i skrækfilm men det der spindelvæv og tåge. smiley

Ved desv. ikke hvad det er for et kryb, men pga.vejret har de "de fleste kryb" helt perfekte forhold til at yngle, så derfor er det så udbredt i disse år.

Men trist for din høst som jo ikke bliver til noget hvis der er dyr i alle frugterne. smiley

TS. Undskylder for at jeg lige gik OT. skal nok stoppe nu. smiley

PS. Og en rigtig god morgen/formiddag og dag til dig og alle i andre. smiley

• #10   25. aug 2012 Hvor er jeg glad for at Silje er en lille sovetryne. smiley

• #11   25. aug 2012 Mine kommer altid op i sengen til mig, så snart kæresten er stået op (de ved de ikke må, når han er der), og så skal der puttes... Hvilket hurtigt ender i leg... Og så kan man godt opgive at sove mere!

Men nøøøj, jeg elsker vores morgen putte-lege stunder smiley

Kommentér på:
Vågn op Moar!! Vi er vågne.

Annonce