1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen ! Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !

ja altså... det hedder bare Møståen, men kan ikke få den "betydning" ud af hoved... *G*

nåmen smiley

Det var en helt fantastisk dejlig tur vi havde ! fra mandag til fredag - i et "lille" hus med plads til 8 personer, hund tilladt, pejs ( som vi desværre ikke fik brugt pga varmen :S ) 100 m fra vandet og tæt på Nykøbing S. med dejlige indkøbs muligheder og en ret så fantastisk gågade synes jeg smiley

Klintebjerg ligger ikke langt fra ( det er der billederne af firben er fra ) og sikke et fantastisk naturområde ! - virkelig værd at besøge hvis man har lyst til bakker og uberørt natur smiley
+ med chance for at møde firben, snoge og hugorme *G*

Gågaden havde vi en rigtig hyggelig gåtur ned af, som nogen nok ved, har pølsen det med at være en rigtig bisse - en højråbene bisse - men hun var simpelthen så dygtig på den tur at jeg slet ikke kan få mine arme ned *G* MEGET stolt Frejs smiley
Vi mødte rigtig mange dejlige mennesker !
Eneste problem var nok at vi startede med at gå ind og få vand og godbidder i dyreforretningen og ja - så ville pølsen ind i ALLE butikker smiley hehe

Vi tog færgen fra Rørvig til Hundested idag, pølsens første færgetur - hvilket var NOGET af en oplevelse skal jeg hilse og sige *G* - altså, ud over vandet og larmen , så var der en masse små piger der virkelig gerne ville hilse på hende - og det fik de lov til men vuf var noget ukoncentreret !

Aaanyway - Nu er vi hjemme igen, og jeg har fast internet ! - så nu skal jeg nok gøre livet på HG svært for jer igen ;)))

HER er billeder, hele 34 stk fra hele turen - så må i selv regne ud hvilken dag de høre til smiley : http://flickriver.com/photos/street-frey/

og den mere overskuelige version : http://www.flickr.com/photos/street-frey/sets/72157631224176032/detail/

smiley

Kilde: Dyrenes Beskyttelse
Redder reveunge i net
Redder reveunge i net
Slå lyden til
00:00
/
02:11
LIVE

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flyttet en fjeder under en sofa 300 kr.
  • Gennemgang af el i gammel københavnerlejlighed 500 kr.
  • Opsætning af lampe i loftet 1.500 kr.
  • Lapning af cykel 1.195 kr.
  • Tilslut lampe 1.500 kr.
  • Set up my washing machine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !
  • #1   24. aug 2012 wow det blev lidt langt..... håber i kan overskue det !

• #3   24. aug 2012 Maj-Britt - jaaa , han er ret heldigt fundet *G* - vil du høre historien ????? smiley

Christina - Tusind tak ! og "shh"... der er en grund til at jeg altid er bag ved kameraet ( jeg er bare ved at lære at der nok hellere også må være noget dokumentation for at jeg også var med på ferien *G* ) - men jeg haaader billeder af migselv ! - jeg fokusere på Zoe når jeg redigere og ja, så kigger jeg ikke mere på det smiley
    Men tusind tak ! Det varmer smiley :)

• #4   24. aug 2012 Rigtig dejlige billeder smiley
    Er de alle taget med 70-200 mm? Og hvordan dælen får du den til at fokusere på alle de insekter, larver mm..? smiley

• #7   24. aug 2012 Betina - Nej nogen af dem er taget med 18-55´eren smiley
    men jeg bruger "live-view" ret meget til de små insekter og edderkopper smiley
    Og tusind tak !

Maj-Britt - hahaha jeg skal nok holde øjne åbne efter nogle værdige tøser smiley

Christina - hehehe jeg bruger heller intet makeup overhoved, så det er vist så naturligt som det kan blive *G* og håret er ikke blevet redt i 4-5 dage ( uuups... ) - så knolden er som den er når man sætter den om morgnen *GG* smiley

Det er udelukkende fritid , mit udstyr eller erfaring er ikke helt til at tage store penge for det endnu - har taget penge for et par "shoots" men det er mest symbolsk for tid ( bruger gerne nogle timer på redigering selvom jeg er typen der bedst kan lide hvis fotografen kan klare det "gode billede" fra kamera og ikke via photoshop smiley ) og evt benzin smiley

• #8   24. aug 2012 LOL nej , ikke flere af mig ! - jeg er såååå slem smiley

Kommentér på:
Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !

Annonce