Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen ! {{forumTopicSubject}}
ja altså... det hedder bare Møståen, men kan ikke få den "betydning" ud af hoved... *G*
nåmen
Det var en helt fantastisk dejlig tur vi havde ! fra mandag til fredag - i et "lille" hus med plads til 8 personer, hund tilladt, pejs ( som vi desværre ikke fik brugt pga varmen :S ) 100 m fra vandet og tæt på Nykøbing S. med dejlige indkøbs muligheder og en ret så fantastisk gågade synes jeg
Klintebjerg ligger ikke langt fra ( det er der billederne af firben er fra ) og sikke et fantastisk naturområde ! - virkelig værd at besøge hvis man har lyst til bakker og uberørt natur
+ med chance for at møde firben, snoge og hugorme *G*
Gågaden havde vi en rigtig hyggelig gåtur ned af, som nogen nok ved, har pølsen det med at være en rigtig bisse - en højråbene bisse - men hun var simpelthen så dygtig på den tur at jeg slet ikke kan få mine arme ned *G* MEGET stolt Frejs
Vi mødte rigtig mange dejlige mennesker !
Eneste problem var nok at vi startede med at gå ind og få vand og godbidder i dyreforretningen og ja - så ville pølsen ind i ALLE butikker hehe
Vi tog færgen fra Rørvig til Hundested idag, pølsens første færgetur - hvilket var NOGET af en oplevelse skal jeg hilse og sige *G* - altså, ud over vandet og larmen , så var der en masse små piger der virkelig gerne ville hilse på hende - og det fik de lov til men vuf var noget ukoncentreret !
Aaanyway - Nu er vi hjemme igen, og jeg har fast internet ! - så nu skal jeg nok gøre livet på HG svært for jer igen ;)))
HER er billeder, hele 34 stk fra hele turen - så må i selv regne ud hvilken dag de høre til : http://flickriver.com/photos/street-frey/
og den mere overskuelige version : http://www.flickr.com/photos/street-frey/sets/72157631224176032/detail/
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jul 2008
Christina - Tusind tak ! og "shh"... der er en grund til at jeg altid er bag ved kameraet ( jeg er bare ved at lære at der nok hellere også må være noget dokumentation for at jeg også var med på ferien *G* ) - men jeg haaader billeder af migselv ! - jeg fokusere på Zoe når jeg redigere og ja, så kigger jeg ikke mere på det
Men tusind tak ! Det varmer :)
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
Er de alle taget med 70-200 mm? Og hvordan dælen får du den til at fokusere på alle de insekter, larver mm..?
jul 2008
men jeg bruger "live-view" ret meget til de små insekter og edderkopper
Og tusind tak !
Maj-Britt - hahaha jeg skal nok holde øjne åbne efter nogle værdige tøser
Christina - hehehe jeg bruger heller intet makeup overhoved, så det er vist så naturligt som det kan blive *G* og håret er ikke blevet redt i 4-5 dage ( uuups... ) - så knolden er som den er når man sætter den om morgnen *GG*
Det er udelukkende fritid , mit udstyr eller erfaring er ikke helt til at tage store penge for det endnu - har taget penge for et par "shoots" men det er mest symbolsk for tid ( bruger gerne nogle timer på redigering selvom jeg er typen der bedst kan lide hvis fotografen kan klare det "gode billede" fra kamera og ikke via photoshop ) og evt benzin
jul 2008
Sommerhustur med pølsen på Møs´tåen !