{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Keyboard?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Håber virkelig der er nogle musikalske mennesker her på HG der kan hjælpe mig :P!
Jeg er for nyligt begyndt at spille keyboard, men der er kun 49 tangenter på det, altså fra C-B 4 gange.
Jeg er gået i gang med at lære "River flows in you", men keyboardet er for kort?
Dette er bare et keyboard jeg har lånt, men vil egentlig gerne lære at spille den sang færdig, da jeg jo er gået i gang.. Nogle der har en idé til, hvilket keyboard jeg kan købe billigt? Brugt eller nyt? Og hvor henne? (Jeg bor i Aalborg).
Er der andet jeg skal være opmærksom på? :-).
Mener at jeg skal bruge et keyboard hvor der er fra C-B 5 gange, altså et med 61 tangenter?
Mvh. Marie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Keyboard??
  • #1   24. aug 2012 Ja du skal have et keyboard med 5 oktaver (61 tangenter). Tag ud til 4Sound på Skalborg Bakke (det gamle Knud Eskildsen) eller ind til Musikcentret på Vesterbro - her kan du få et godt Yamaha PSR E233 til kr. 1.299.- så får du et rigtig godt keyboard til hjemme-/øvebrug smiley

• #2   24. aug 2012 Er det "alle" sange man kan spille? Det er nemlig lidt træls, at når man går i gang på det keyboard jeg har nu, så mangler man lige pludselig nogle tangenter smiley

Kommentér på:
Keyboard??

Annonce