{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

bo sammen med familiemedlem. Erfaring? {{forumTopicSubject}}

Heej HG !

Søger lidt erfaring fra folk der har boet sammen med søskende eller brødre over en længere periode

Lige lidt forhistorie smiley

Det er sådan så min kæreste og jeg bor i egen lejlighed - hvilket vi nyder ! Min kæreste har så en bror på 17 (vi begge er selv 19) og han bor alene i dag, da deres forældre besluttede sig at flytte til langeland (Vi andre bor i Helsingør hvor de også boede før) Hvor Patricks bror ikke kunne flytte med så nu har han så sit eget.

Hans bror har desværre et hash misbrug - hvilket gør han bruger alle sine penge der på og derfor ikke kan styre sin økonomi. + han kan ikke lide at være alene, da han bliver ked af det = ryger mere

Han har så spurgt om ham må bo sammen med os i en 2 års periode, indtil hans kæreste er færdig med skole. så de han finde noget sammen.
Men jeg ved virkelig ikke om det er en god ide ? ... Vi ville selvfølgelig opkræve penge fra ham hver måned, men tænk nu hvis han ikke betaler ? .. Så er vi andre på røven da vores husleje jo vil blive anderledes hvis vi skal finde bolig sammen ..

Patrick , min kæreste føler jo nu at han har ansvaret for sin bror kommer på rette vej, men jeg er bange for det vil ødelægge ikke mindst Patricks og mit forhold at have ham boende , men også vores forhold til han bror , da vi jo skal kontrollere ham og sige nej til han ryger Hash ..

Hvad ville i andre gøre ? Ville i lade ham flytte ind og tage chancen og se om det ville fungere ? eller er der andre muligheder ? Hvad har i andre erfaringer med ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bo sammen med familiemedlem. Erfaring?
Kommentér på:
bo sammen med familiemedlem. Erfaring?

Annonce