565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ny killing!! Ny killing!!

Hej alle, ved godt det her ikke er kattegalleri!

Men jeg har en har en han kat på lidt over 3 år. og vi er lige blevet tilbudt at få en gratis lille han killing på 8 unger.

Min mor er ikke så glad for at få en killing mere, men så snart hun ser den er hun overhovedet ikke afvisende mere smiley

Men synes i det er en god idé at få en han killing når vi har en han kat i forvejen??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny killing!!
  • #1   16. aug 2012 Det kommer an på katten, jeg kender flere der har to hankatte, ved ikke om de alle er kastreret, men det tror jeg nok vil hjælpe på det smiley men jeg tror nu nok det skulle kunne lade sig gøre, men det kommer jo som sagt også meget an på katten smiley

• #2   16. aug 2012 Bare husk at killingen skal være 12 uger før den må flytte fra morkat.
    2 katte plejer at fungere fint sammen smiley

• #3   16. aug 2012 vi havde 3 katte, indtil de store besluttede sig til at smide den lille på porten. Hun bor nu hos min x kæreste.

• #4   16. aug 2012 Du har jo 4 uger til at overbevise din mor inden killingen må flytte.:-)

da mine forældre havde katte, var det ikke noget problem at ha 2 han katte..

• #5   16. aug 2012 Min store han kat er kastreret, og den killing vi måske får bliver også kastreret smiley Men jeg tror jeg vil tage en snak med min mor og love at jeg vil lave alle mine lektier osv! smiley

• #6   16. aug 2012 Vores gamle hankat kunne ikke have andre dyr i huset, han angreb. Det var den mest specielle og sødeste kat, men der skulle bare ikke være andre dyr...

Det endte ikke godt da jeg fik en killing som 10-årig, han blev ved med at angribe og til sidst måtte killingen aflives pga. for store skader smiley
    Min mor besluttede sig for endnu en killing for 4 år siden, da hun stadig havde Lucky (hankatten) - de kom dog ikke op og slås særlig tit, men den kat er blevet super sær for livet fordi den aldrig rigtig har følt sig hjemme og velkommen med Lucky.. Nu er Lucky død for 2 år siden og den nuværende kat er helt skudt oveni låget! Det var synd, for da vi fik hende var hun sådan en dejlig legesyg lille killing ;/

Jeg ville lige tjekke hvordan din kat opfører sig omkring andre katte, før jeg tog en ekstra ind - men som mange skriver kan de fleste med hinanden smiley

• #7   16. aug 2012 Mama Anita
    Man kan sige med den første var de oppe at toppes nogle gange og en eller anden dag gik det bare galt! Her burde man så indse: okay det var sgu ikke smart!

Min mor brugte altid dette argument: Der skal INGEN dyr i huset imens vi har Lucky, så du må ikke få hund... Det har altid været hendes begrundelse! NØJ hvor blev jeg gal da jeg så hørte de havde anskaffet sig en killing imens jeg var på weekend hos kæresten!

• #8   16. aug 2012 Mama Anita
    Ja blev både sur og skuffet smiley Men det er heldigvis fortid nu, rykkede hjemmefra dagen efter jeg fyldte 17 år smiley

• #9   20. aug 2012
    Tak for alle svarene smiley

Nu er der så sket det at i fredags var jeg ude i en skov, og fandt en lille killing midt ude i skoven. Vi snakkede lidt med den og gik derefter videre. Killingenen fulgt efter os, jeg tog en hurtig beslutning og tog killingen med hjem i en cykelkurv! Det er en hun killing på ca. 15 uger

Tror i det vil gå med vores kastreret han kat, eller vil han bare stikke af??

Kommentér på:
Ny killing!!

Annonce