Ny killing!! Ny killing!!
Hej alle, ved godt det her ikke er kattegalleri!
Men jeg har en har en han kat på lidt over 3 år. og vi er lige blevet tilbudt at få en gratis lille han killing på 8 unger.
Min mor er ikke så glad for at få en killing mere, men så snart hun ser den er hun overhovedet ikke afvisende mere
Men synes i det er en god idé at få en han killing når vi har en han kat i forvejen??
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
2 katte plejer at fungere fint sammen
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.465
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
da mine forældre havde katte, var det ikke noget problem at ha 2 han katte..
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 60
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Det endte ikke godt da jeg fik en killing som 10-årig, han blev ved med at angribe og til sidst måtte killingen aflives pga. for store skader
Min mor besluttede sig for endnu en killing for 4 år siden, da hun stadig havde Lucky (hankatten) - de kom dog ikke op og slås særlig tit, men den kat er blevet super sær for livet fordi den aldrig rigtig har følt sig hjemme og velkommen med Lucky.. Nu er Lucky død for 2 år siden og den nuværende kat er helt skudt oveni låget! Det var synd, for da vi fik hende var hun sådan en dejlig legesyg lille killing ;/
Jeg ville lige tjekke hvordan din kat opfører sig omkring andre katte, før jeg tog en ekstra ind - men som mange skriver kan de fleste med hinanden
apr 2009
Man kan sige med den første var de oppe at toppes nogle gange og en eller anden dag gik det bare galt! Her burde man så indse: okay det var sgu ikke smart!
Min mor brugte altid dette argument: Der skal INGEN dyr i huset imens vi har Lucky, så du må ikke få hund... Det har altid været hendes begrundelse! NØJ hvor blev jeg gal da jeg så hørte de havde anskaffet sig en killing imens jeg var på weekend hos kæresten!
apr 2009
Ja blev både sur og skuffet
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 60
Tak for alle svarene
Nu er der så sket det at i fredags var jeg ude i en skov, og fandt en lille killing midt ude i skoven. Vi snakkede lidt med den og gik derefter videre. Killingenen fulgt efter os, jeg tog en hurtig beslutning og tog killingen med hjem i en cykelkurv! Det er en hun killing på ca. 15 uger
Tror i det vil gå med vores kastreret han kat, eller vil han bare stikke af??
Ny killing!!