{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.062 visninger | Oprettet:

Speciel bryllupsgave til søster som (næsten) ingen penge koster ;) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Min søster skal giftes her til november og vi har et rigtig stærkt bånd. Vi har allerede aftalt på forhånd at hun skal have penge i stedet for gave, da de sparer op til bryllupsrejse!
MEN jeg synes jo bare at når det nu er min søsters bryllup at hun skal have noget specielt og personligt, som jeg helst ikke skal spendere så meget på...

Jeg skal allerede synge til brylluppet, og overvejer at dedikere en sang specielt til hende med "That's what friends are for" eller en anden god sang I måske anbefaler??

Dog ved jeg ikke om jeg har mulighed for at øve en sang med bandet alene da alt kommunikation går igennem min søster, derfor vil jeg gerne have nogle plan B'er smiley
Jeg er et rimeligt kreativt menneske som kan lide at tegne/sy osv. men har ingen ide om hvad jeg kunne lave som ville være super specielt for min søster!

HJÆLP smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speciel bryllupsgave til søster som (næsten) ingen penge koster ;)
Kommentér på:
Speciel bryllupsgave til søster som (næsten) ingen penge koster ;)

Annonce