{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Hjælp til ideer til polterabend i kbh - for bruden {{forumTopicSubject}}

Okay er i en lille smugle panik. Skal arrangere og afholde en polterabend inden den 1. september…

Det hele er gået sådan lidt galt fordi parret egentlig først havde planer om et kirkebryllup, men snød alle og blev gift på rådhuset uden nogen viste det. Senere har de så været lidt vage om de overhoved gad holde en fest, men nu har de så besluttet at det hele skal fejres den 1. september. Men fordi de allerede er blevet gift er der ingen der har regnet med/tænkt på at holde en polterabend for bruden… I går fandt jeg så ud af at der bliver holdt noget for gommen, så nu er vi næsten nødt til at finde på noget for bruden… men hvad?
Vi ved at hun vil foretrække noget hyggeligt – mad – spa og den slags, så det vil vi selvfølgelig gerne kigge på, men hvad…?
Er der nogen af jer der har gode erfaringer og eller ideer i den retning i Københavnsområdet…?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ideer til polterabend i kbh - for bruden
  • #1   15. aug 2012 Skal det være et "pænt" polterabend ? smiley

Kunne ellers være sjovt at klæde hende ud, med lakerede sorte tænder, lade hende stå og sælge et ell andet i en butik (aftalt med indehaver) og evt smide hende på en gang tyreridning, smiley

• #3   15. aug 2012 Sidst, jeg var til PA i København, var det faktisk rigtig hyggeligt. Jeg bliver lidt træt af det der med, at man farer rundt og ender et eller andet sted i byen, hvor det hele som regel fiser lidt ud i sandet.

Vi mødtes privat På Vesterbro til lækker morgenmad med champagne og drog så afsted til DGI-byen, hvor vi var hele dagen og kunne tage set hele i et roligt tempo. Vi lagde ud med noget dampbad og ekstra massage til bruden. Det foregik i et område, hvor man kunne være længe. Vi gik rundt i lækre badekåber, fik noget frugt, sad på terrassen og nød solen og ja, hyggede. Derefter en bid brød, skydebane og til sidst bowling og et par sjusser.

Til aftensmad tog vi hjem i en anden lejlighed i nærheden og spiste lækker thaimad og snakkede, grinede, dansede og festede resten af natten.

Der var ikke noget med brud i grimt tøj, sælge kys og sådan noget. Dog var der lejet en stripper, da enkelte syntes, bruden ikke helt skulle slippe for at blive udsat for noget. På sin vis virkelig rædselsfuldt, men jeg må da indrømme, at brudens ansigtsudtryk var ubetaleligt da han kom ind i sin hvide officersuniform smiley

• #4   16. aug 2012 Det var det også og skønt, at man ikke skulle tænke på St komme rundt. Jeg har f.eks været med til en, hvor vi nærmest var København og Nordsjælland rundt. Ude på landet og ride, inde i byen til ansigtsbehandling til bruden, frokost lidt udenfor byen, ind igen til noget, jeg har glemt.

Det betød også, at nogle af os var nødt til at køre. Én ting er, at man jo så ikke kan drikke det mindste, men det var altså også en smule stressende at skulle finde et sted at holde lørdag middag ved Nørreport.

Vi sluttede af med middag, noget danseundervisning og en bytur, men der skulle nogle af os jo så også lige nå hjem og sætte bilerne før vi kunne være med igen

• #5   16. aug 2012 Rikke aka. rap-anden :- )

Jamen vi er heldigvis så forskellige smiley Personligt sys jeg det er møg sjovt at overskride grænser ved udklædning osv - jeg skriver nu heller ikke det skal være det sædvanlige med salg af kys og i den stil - hvis det er ens veninder som står for et polterabend, så burde de kende bruden og hendes grænser smiley

Et polterabend skal være sjovt - en dag man kan se tilbage på med smil på læben - ikke rædsel!

Jeg elsker at gi den gas - jeg indrømmer, jeg ikke altid er den pæne pige, og gerne selv ser der sker noget - og det viste mine veninder og venner. smiley

Kommentér på:
Hjælp til ideer til polterabend i kbh - for bruden

Annonce