Fødselsdag {{forumTopicSubject}}
Hej alle
I anledning af Cutlers 1 års fødselsdag, fik jeg i går inviteret 10 mennesker til Cutlers fødselsdag på fredag til middag kl 18..
Blev lige lidt over modig og fik inviteret lidt flere end beregnet. Udover det naturligvis bliver super hyggeligt, slog det mig lige her til aften - hvad søren skal man servere at spise?
- det skal helst være nemt
- ikke noget som skal tilberedes i sidste øjeblik, såsom ting der skal steges på panden
- smage vidunderligt
- ikke være for dyrt
- helst indeholde en form for dessert eller kage også.
Jeg har googlet - google tom af ideer og er ikke helt tilfreds med de bud som er på diverse sider, såsom pizza, lasange, gryderet, burger, da det også gerne må være lækkert, Cutler bliver jo kun 1 år en gang i livet
Håber i vil være mig behjælplige med nogle af jeres bedste bud. Og evt hvad i har gode erfarringer med at servere.
Mvh Stephanie
P.s Cutler er min hund, hvis nogle skulle være itvivl, og han glæder sig mest til at få gaver
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 135
Så denne gang er det kun Cutlers menneske venner som er inviteret
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
Er sikker på Cutler bliver glad uanset hvem der kommer -Kan i have en god fest
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Til dessert skal i da have lagkager med lys i. De bliver bedst af at haver stået fra om morgenen, bare du venter til sidste øjeblik hvis du vil pynte med flødeskum. Lav nogle nemme af købte bunde (evt fra bageren, hvis det skal være guf). Noget creme blandet op med flødeskum, syltetøj, chokoladeglasur og friske jordbær på toppen. Måske en lille marcipankant
Fødselsdag