977 visninger
|
Oprettet:
blivende tand løs.. {{forumTopicSubject}}
i dag har vores Dobermann blandingshvalp slået en (ligner det) blivende kindtand løs, men han pev ikke da det skete og der er ikke tale om noget hårdt han har tygget i da det skete mens han legede med vores anden hund. vi opdagede det kun ved at han pludselig var meget blodig i munden, og da vi undersøgte ham så vi at hans ene kindtand sad MEGET løs..
har nogen prøvet noget lignende?? jeg har haft hund altid men har aldrig oplevet eller hørt om det før... søger virkelig hjælp da jeg er meget bekymret for om den ryger ud eller om den fint vokser fast igen... håber nogen ved noget :S
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 519
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 2
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 93
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 153 Svar: 578
fik at vide at den ikke generede hunden saa vi lod den sidde.. da den saa var begyndt at raadne skulle den saa ud... vi fik ham under narkose og de tog en tandrens oveni.... hvorpaa vi fandt 2 loese hjoerne taender... de kom ogsaa ud og nu har jeg saa en hund der er meget mere glad og lidt mere tandloes.. toer slet ikke taenke paa hvor ondt det maa have gjort... er glad for jeg tog mig sammen og fik hevet taenderne ud paa ham
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 2
blivende tand løs..