{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

blivende tand løs.. {{forumTopicSubject}}

i dag har vores Dobermann blandingshvalp slået en (ligner det) blivende kindtand løs, men han pev ikke da det skete og der er ikke tale om noget hårdt han har tygget i da det skete mens han legede med vores anden hund. vi opdagede det kun ved at han pludselig var meget blodig i munden, og da vi undersøgte ham så vi at hans ene kindtand sad MEGET løs..

har nogen prøvet noget lignende?? jeg har haft hund altid men har aldrig oplevet eller hørt om det før... søger virkelig hjælp da jeg er meget bekymret for om den ryger ud eller om den fint vokser fast igen... håber nogen ved noget :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blivende tand løs..
  • #1   12. aug 2012 Prøv at tage til dyrlægen i morgen, så I er sikre smiley

• #2   12. aug 2012 ja det gør vi også, men kunne være rart med lidt feedback da jeg som sagt aldrig før har hverken hørt eller selv set det...

• #3   12. aug 2012 Det sker at hunde mister/slar tænder ud har aldrig selv prøvet det men ved at jeg skal lave tandattest på min da hvis hun mister en tand ikke kan avlsgodkendes, ud over det ved jeg ikke så meget.

• #4   13. aug 2012 mine basser var vilde i deres unge aar og havde meget med at loebe ind i hinanden, hvilket resulterede i braekket fortand...

fik at vide at den ikke generede hunden saa vi lod den sidde.. da den saa var begyndt at raadne skulle den saa ud... vi fik ham under narkose og de tog en tandrens oveni.... hvorpaa vi fandt 2 loese hjoerne taender... de kom ogsaa ud og nu har jeg saa en hund der er meget mere glad og lidt mere tandloes.. toer slet ikke taenke paa hvor ondt det maa have gjort... er glad for jeg tog mig sammen og fik hevet taenderne ud paa ham

• #5   14. aug 2012 jeg har snakket med dyrlægen og vi konstaterede at det var en af de sidste mælketænder som er ude nu og var det dagen efter:) og vi kan nu se den nye lige så stille på vej smiley tina: ja det kunne have givet mening men de havde bare slet ikke leget vildt da den store kun var interesseret i den bold han havde fået og den lille kom slet ik i nærheden af den...:)

Kommentér på:
blivende tand løs..

Annonce