{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Drøm - tydning? {{forumTopicSubject}}

Vågner op i morges og har et klart billede af en drøm, stadig siddende på nethinden.
Jeg husker kun dele af den, men de dele husker jeg også ret tydeligt.

Det første jeg kan huske er at jeg holder en lille, næsten nyfødt pige i mine arme og jeg kigger på hende, hun er min (fødslen har ikke været en del af drømmen). Jeg studerer hende nøje og undrer mig lidt over at hun har et brunt øje og et blåt øje.
Jeg husker også at jeg stort set ikke har noget af alt det man skal have til en baby og lader hende passe af en jeg kender, da jeg skal ud og købe ind til sådan en lille en. Kan huske den følelse af at jeg egentlig ikke har lyst til at efterlade hende.

Det der får mig til at tænke, er øjnene. For det var meget tydeligt i drømmen, ikke på den måde at det var to store kontraster, men hun kiggede med store åbne øjne op på mig og det var noget jeg var meget opmærksom på.

Har det nogen betydning at øjnene var forskellige farve?
Det kunne være lidt sjovt hvis der var nogen der havde bud på hvad det kunne betyde..
Jeg har selvfølgelig forsøgt at google, men kan ikke finde noget på forksellige farvede øjne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drøm - tydning?
  • #1   5. aug 2012 Skyndte mig lige at kontakte min lærer. hende der har lært mig om drømmetydning for jeg kunne heller ikke finde noget i mine bøger.
    Baby kan betyde en ny begyndelse hvor du skal huske at se tingene fra 2 sider (øjnene) men det var kun end idé hun havde...

• #2   5. aug 2012 Det bodyfly healing siger, lyder som om, det giver meget god mening smiley