dagens træk på smilebåndet {{forumTopicSubject}}
jeg har modtaget denne mail idag, mon der er lidt penge at hente for mig der
Fra Miss Lisa David,
Rue deGabon Abidjan 01,
Vestafrika
Jeg skriver for at søge partnerskabet i investeringen af ??min
arv fond USD $ 7.5M fra min afdøde far, der døde på mystisk vis sidste december Det var meget tydeligt, at han blev forgiftet til døden. I min kultur, når en mand dør, hvis han ikke har en mandlig barn de brødre deler hans ejendom, forlader både kone og døtre tomhændet herunder hus, de bor i. Det er præcis tilfældet med mig som jeg er eneste datter af min far. Jeg mistede min mor da jeg var knap et år gammel, og min far nægtede at re-gifte anden kone, fordi han følte sig alene ansvarlig for min mors død. Det er det, fordi han koncentrerede sig meget om sine virksomheder, som han sjældent er opmærksom på indre anliggender. Han var altid rejse tage sig af sine virksomheder, at han ikke mærke, når min mor blev syg Han troede det var en mindre sygdom og var uvidende om denne.
Min mor på hendes egen tyet til selvmedicinering. Det var først den sygdom degenererede, at min far tog min mor til hospitalet, hvor hun blev diagnosticeret til at finde ud af, at hypatitis havde spist dybt ind i hendes blodet. Hun havde ikke vare længe før hun døde. Det skete, da jeg var knap et år gammel. Baseret på dette, kunne min far ikke tilgive sig selv let på grund af det, og sagde, at han var ansvarlig for hendes død, som han kunne have reddet hende, hvis han bare havde været opmærksom på de ting derhjemme frem for at koncentrere meget på hans businesses.Despite alle bønner af venner og slægtninge, nægtede han at gifte sig igen, men sørget for, at jeg havde alt, hvad jeg ønskede. Det var som et resultat af dette, at yhe gjorde mig de pårørende til hans fond indbetaling med banken, og erklærede, at i tilfælde af enhver eventualitet, skal jeg have en direkte adgang til fonden, når jeg er 24 år ellers , skulle jeg have en værge / partner forbøn på mine vegne for frigivelse af midlerne til mig. Desværre døde han i slutningen af ??sidste år, og jeg er 21 år i dag. Det er derfor, jeg har kontaktet dig at tjene som en værge for mig, og som min udenlandske partner for investeringen af ??fonden i udlandet.
Mine onkler ikke kender fonden, fordi de allerede havde taget min fars huse og andre egenskaber, fordi jeg er en pige, og de sagde, at jeg ikke har rettigheder til enhver ejendom. De har anmodet om at få min fars bank papirer, men jeg blot fortalte dem, at jeg ikke ved, hvor han holdt dem. Den yngre bror tog hus i landsbyen, mens husene i byen blev udsolgt de delte fortsætte de fik fra salget. Lige nu er jeg med en af ??mine venner og du oprigtigt ønsker at rejse ud af mit land.
Dette kan kun ske, når jeg har sikret frigivelse og overførsel af midler i banken. Det hvorfor det er vigtigt, at vi har en plan for den type indbringende forretning, at vi kan investere midlerne på.
Jeg havde på forskellige tidspunkter har haft drøftelser med direktør for internationale indbetaling enhed af den bank, hvor min far afsat midler, og jeg blev forsikret om, at engang, jeg har nogen, der ville være villig til at modtage midler på mine vegne, skal de begynder alle sager til at foretage udledning og overførsel af midler til personens udpeget konto. Nu da du har tilkendegivet din interesse at blive partner med mig,
Det ville kun være meget nødvendigt, hvis du kontakter banken og anmodningen om frigivelse og overførsel af min arv fond, din nomineret konto med henblik på investeringer og for yderligere at have mig komme over til dit land for at fortsætte med mine studier.
Jeg skal give dig bankens kontaktoplysninger, så snart jeg hører fra dig, så du vil gå videre og kontakte banken. Her er min private,
Tal med dig mere.
Gud velsigne dig
Needdy Kærlighed
Lisa David.
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
Spam sikker fra Nigeria.
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 942
Minder mig om en annonce på gul og gratis engang, hvor vedkommende havde meget billige hunde. En "køber" henvendte sig, og indledte en meget sjov dialog med sælger, der endte med, at køber skrev at de desværre var styrtet ned med fly og nu var døde, men kunne hvalpene mon sendes til kirkegården? Det kunne de sagtens!
Ej men det var så godt altså
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
dagens træk på smilebåndet