623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Almennyttig bolig. Hjælp Almennyttig bolig. Hjælp

Hej.
Jeg leder med lys og lygte efter en bolig hvor der er tilladelse til 2(+) hunde.

Jeg er skrevet op i DAB og tjekker hver morgen deres liste over ledige boliger, foreløbigt uden held selvom jeg har kigget i nogle måneder nu.
Det jeg skal bruge er.
2-3 værelser.
Rækkehus m. have.
Helst syd eller vest sjælland men Lolland Falster kan til nød gå an hvis lejligheden er den rette.
Højest 5.000kr i husleje.

Er der nogen her som har ideer til hvilke andre almennyttige boligselskaber jeg kan kigge efter?

"Min" opdrætters tæve er med hvalpe og skulle den eneste ene blive født denne gang vil jeg så inderligt gerne kunne købe den. Men her må jeg kun eje et husdyr så derfor er jeg ved at være en smule desperat.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Almennyttig bolig. Hjælp
  • #1   27. jul 2012 2 hunde max er også ok. Vidste ikke hvordan jeg skulle skrive at det er mindst 2 hunde men gerne med tilladelse til flere hehe.

Ja DAB kigger jeg selv efter de har rigtigt mange boliger men desvære ikke så mange med flerdyrs tilladelse.
    Jeg vil bare så uendeligt gerne væk herfra snarest. Dels på grund af det med ønsket om en hund mere, som måske er på vej. Dels fordi Calle bliver ved med at rede sig hjerte lungeorm til her. Vi bor i Glostrup klods op af vestskoven og sneglene her er åbenbart voldsomt inficeret.
    Vi SKAL bare væk.

• #2   27. jul 2012 Tak for tippet 8-)
    Har set den men den bliver for dyr.
    Husleje: 5.633,00 og den er 84m2. Det vil komme til at koste dyrt i husleje tilskudet til pensionist (mig) da den er for stor vil det trække temmelig meget ned i mit tilskud.

Der var en 2 værelses for noget tid siden samme sted. den lagde jeg billet ind på, men jeg var desvære ikke hurtig nok. Det er faktisk derfor jeg er begyndt at kigge hver eneste dag kl 6 om morgenen for ikke at misse en ny bolig hehe.

• #3   27. jul 2012 tror jeg har kigget på alle man må have flere hunde i på DAB men det kan jo være smuttet. tjekker lige Herfølge. Tak 8-)

• #4   27. jul 2012 woah der var faktisk 2 jeg ikke havde set. Er skrevet op til dem også nu.
    Tusinde tak

Jep den havde jeg overset og også Nonnebanken.

Nu tjekker jeg lige alle DAB rækkehuse på sjælland en gang til. kan jo være flere jeg har overset så

• #5   27. jul 2012 Fandt lige 3 mere ved Ringsted. Nu tror jeg jeg har fået alt med i DAB.

Ja det skulle man mene Tinna men der skal jo lige være nogen som siger op ik. hehe
    Desuden er jeg en af de sidste som får tilbudt da jeg kommer udefra. Dem som allerede bor i DAB og dem som er henvist af kommunen får altid først. Men jeg kan da håbe.
    Ringede til DAB om en jeg ER skrevet op til for noget siden og spurgte. Der står ca 1år ved den. Da fik jeg besked på jeg skulle regne med omkring 3 år da jeg som sagt er sidste i køen.

• #6   27. jul 2012 Hvis der er flere som har ideer kom frit frem.
    Jeg har efterhånden brugt en del penge på at blive skrevet op, men jeg bruger gerne flere hvis det kan skaffe mig en bolig..NUUUUU .. piv

• #7   27. jul 2012 Lejerbo har jeg ringet til de fortalte mig man ikke må have flere dyr i nogen af deres boliger overhovedet. Så den er yt.
    Findbolig.nu kender jeg ikke den prøver jeg 8-) har prøvet Boligportalen. det fik jeg ikke andet end en regning ud af, nå ja og så en masse mail på boliger jeg ikke kunne bruge hehe.
    Boligselskabet sjælland kigger jeg også lige på
    Endnu engang tak 8-)

• #9   27. jul 2012 fandt ikke noget på findbolig men fandt 11 mulige lejligheder på Boligselskabet Sjælland. dem skal jeg lige have ringet på på mandag da der var noget jeg var i tvivl om.

• #10   27. jul 2012 Inge jeg lider af angst. Jeg er derfor nød til at have en bolig, som jeg ved med sikkerhed jeg aldrig vil blive sat ud af, med mindre jeg selv bryder reglerne.
    Privat ejendom kan der ske så meget i. Ejendommen kan bliver solgt eller ejer kan få brug for lejligheden/boligen til eget formål. Kan godt være man så har 6 måneder til at finde noget andet i, men det er ikke godt nok for mig.
    Hvis jeg levede sådan ville jeg leve i evig angst for at modtage en opsigelse. Jeg ville aldrig komme til at føle jeg boede der.

Derudover høre man så ofte "boligen har fejl men udlejer er ligeglad" ens sikkerhed er bedre tror jeg i en Almennyttig bolig

• #12   27. jul 2012 Takker 8-)
    1 år er bedre men stadig. Når jeg flytter håber jeg at jeg kan blive der til jeg skal bæres ud 8-)
    Tænk om man blev opsagt når man er folkepensionist og ikke har råd til nyt indskud, eller ikke kan finde noget man kan bruge inden tiden udløber. Så står man der og må måske gå på gaden eller skille sig af med den ene hund.
    Nu har jeg jo lisom prøvet hvor svært det er at finde noget godt til 2 hunde 8-)

• #13   27. jul 2012 prøv at kigge på hdejendomme.dk det er godt nok privat men et kæmpe boligselskab og her hvor jeg bor i rækkehus må vi have to hunde

Kommentér på:
Almennyttig bolig. Hjælp

Annonce