19. aug 2008 Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
Er der nogen vågne? {{forumTopicSubject}}
Suk! Har haft den værste dag.... Efter ikke at ha ku få fat på min kæreste i 4 dage vågner jeg op til en besked hvori der står at han ikke har tid til at være i et forhold på nuværende tidspunkt, det var så det år af mit liv...
Dernæst for jeg taget mig sammen til at tage ud til min veninde og hjælpe med at istandsætte i form af at male, for at få noget andet at tænke på. Hvilket også var rigtig hyggeligt på trods af ekstrem tandpine.
Hun får mig lokket med på fisketorvet igen på trods. Og da vi tager toget fra døbbelsbro st. Er der en der træder mig i hælen så min sko falder af ned UNDER toget på skinnerne. Her står jeg så, med en sko. Tænke tænke, render rundt en halv times tid på Hovedbanegården STADIG uden sko, for at høre hvad jeg skal gøre, ingen hjælp at hente. Må ydmygt fange mig en taxa, UDEN sko selvom jeg faktisk slet ikke har råd.
Åhh søvn er tiltrængt! Men kan jeg sove for min tandpine? NEJ! Det gør urimeligt ondt, min ene fortand er tilmed løs, hvilket resultere i at hver gang jeg er ved at falde i søvn kommer til at bidr sammen og det gør AV! Så jeg vågner endnu engang med et sæt.
Tænke tænke igen, hvordan holder man sig vågen uden søvn i to dage? Hiver mobilen frem og tjekker om der sker noget spænende på facebook, og hvad ser jeg der? En besked fra en veninde og en masse RIP hilsner... Hmm, ser så en artikel min ven har slået op om manden der blev slået ihjel af tirsdag i zoo.
Og ham kender jeg sgu da! Vi var faktisk rigtig tætte engang, uofficielle kærester kan man nok kalde det..... CHOK!!
Min kære ven, der er så mange ting jeg ville gøre om hvis jeg kunne, men nu er det for sent. Det er ikke til at forstå, slet slet ikke, så mange ting jeg ville spørge dig om hvis jeg ku' men du er ikke i blandt os mere, hvorfor?
Så her ligger jeg efter en L*RTE dag, med stadig forfærdelig tandpine, bange for at falde i søvn, tandlægen åbner først klokken 9. Og der er umådeligt lang tid til. Kan slet ikke finde op og ned lige nu. Og imorgen er det fredag d. 13, jeg tør slet ikke tænke hvad der venter mig der.....
Håber i sover godt, og i al almindelighed har det bedre end jeg.
KÆMPE MISUNDELSE HERFRA!!!
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
Mange tak :).
Er der nogen vågne?