332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

stolt af min dyreglade datter:D stolt af min dyreglade datter:D

kommer lige med et dejligt stolt indlæg fra en stolt mor:)
har en datter på halvandet, der heldigvis har arvet mit dyreglade sind:) hun er simphelhen helt forgabt i hunde. store små tykke tynde jaa alle hunde:)
og hun er bare så god ved dem. hun ved udemærket godt at man skal aee dem, men ikke må jagte dem. ikke hoppe på dem og hvad nu børn kan finde på.

hun er også ret godt med på at man ikke må lege med hundekurevn samt mad o vandskål:)

igår mødte vi en australian sheepdog staves? på 5 mdr. erika min datter fik lov til at hilse på den.
erika sætter sig på hyk ca 30 cm fra hvalpen og rækker den ene hånd ud efter den og sidder pænt og siger vov vov- venter på at hunden selv kommer hen. den bliver ae,et osv..
hun er bare så forsigtigt med dem:)

dejligt ikke at have en unge der bare mosler ovenpå dyret rykker i hale osv:))

bare et lille ligegyligt glad indlæg:)

forresten- hun for IKKE lov til at hilse med mindre at ejeren selv siger god for det og jeg er tryg ved hunden:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stolt af min dyreglade datter:D
  • #2   4. jul 2012 Hvor i nordjylland bor i? smiley
    Jeg har en hund der er udtryk ved børn til tider så det ville være rart at hun kunne møde sådanne børn istedet for dem der er vilde og flyver rundt smiley
    Hun kunne aldrig finde på at gøre noget, men hun er desværre blevet drillet af nogle børn mens hun har været alene hjemme smiley

• #3   4. jul 2012 Så sødt! Må også være dejligt for dig, at du ikke hele tiden skal holde øje med hende , når hunden er der smiley

• #4   4. jul 2012 Dejligt med sådanne børn smiley

Ligenu har vi min venindes to ældste på ferie, og især den yngste på 4 er helt forgabt i dyr, og hundene nyder tydeligt også hende.

Vi har i alt 7 børn i alderen 9 mdr. til 7 år i familien/vennekredsen som vi tit ser, og heldigvis er alle 7 glade for hunde og hundene er glade for dem smiley

• #5   4. jul 2012 rotterne- ja det burde være en basal pligt at forældre lærer deres børn at behandle dyr med respekt.
    sikke mange unødvenige bid og aflivninger man kunne komme lidt til livs.

anita- jeg bor i aalborg. synd din hund har et lidt anstengt forhold til børn, men slf forståligt hvis de ikke har været helt søde ved hende:(

• #6   4. jul 2012 Jeg har en datter på 7 måneder og vi er allerede ved at øve ae ae, vi vil altid have hunde og hun kan lige så godt lære at være sammen med dem fra starten. Nellie elsker at kigge på Albert og er ved at være der hvor hun også gerne vil røre ved ham, så det øver vi på livet løs, så både hund og baby bliver trygge ved hinanden og forhåbentlig bliver de bedste legekammerater.

Kommentér på:
stolt af min dyreglade datter:D

Annonce