640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Stakkels lille postbud. Stakkels lille postbud.

Godaften!

Jeg har bestilt en stretcher, en tunnel og en salve hjem fra Piercingpusher. Kort sagt er det små smykker. Nogen af jer der ved hvordan de ville pakke det? Ville det ikke være mest logisk at pakke det i en konvolut med lidt bobleplast, istedet for i en boks? Jeg spørger, fordi jeg altid får så ondt af postbuddet når han kæmper sig etage efter etage op til min dør for at, forpustet, bede om min underskrift. smiley Nogen af jer der har en idé om hvordan de ville pakke det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels lille postbud.
  • HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 84
    #1   2. jul 2012 De gange jeg har fået varer derfra er det kommet som en lille kuvert med bobleplast i, som almindeligt brev. smiley

• #2   2. jul 2012 Skønt. Så kommer det vel formentlig bare i postkassen, ligesom dengang jeg bestilte godbidder hjem til min søsters hund. smiley

- Hvor lang tid tog det fra at du bestilte, til at varen kom for dig? smiley

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 84
    #3   2. jul 2012 Jeg har haft bestilt 3 gange, mener jeg (fordi jeg åbenbart ikke lige kunne bestemme mig for hvilke varer jeg ville have, så det var bare et par øreringe af gangen. Hehe).

Der gik et par hverdage. Tror det var postvæsenet der hang lidt i bremsen, så brevet var 2 dage om at nå frem eller noget i den stil - ikke længe. Mine ting kom bare som almindeligt brev i postkassen. smiley

• #5   2. jul 2012 Skønt at vide. smiley Tak for svarene!

• #6   2. jul 2012 Hende du ved nok... - En stretcher er en stav der ligner lidt et spyd, hvor enden bliver tyndere, som du stikker ind igennem dit hul i øret, hvor øreringen normalt sidder, så du "udvider" det. Og en Tunnel er en hul ring du sætter igennem det udvidede øreringshul, så den sidder dér. Kort sagt, hvis du stretcher i lang tid, med større stretchers, så kan du se igennem øret. smiley

• #7   2. jul 2012 Så lidt! smiley

Kommentér på:
Stakkels lille postbud.

Annonce