{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Lidt pral-personlig sejr. Andre? {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop blevet HF-student i onsdags!
Jeg er SÅ glad for det. Jeg valgte at tage 2.hf om, da jeg ikke var helt tilfreds med mit gennemsnit på 6,6. Dengang ville jeg gerne være dyrlæge og fik dårlige karakterer i netop matematik B og kemi B, så jeg lod være med at gå op til min sidste eksamen.

Dette skoleår har været præget af nogle meget negative faktorer:

Jeg havde en økonomi, der mildest talt lå i ruiner, efter et brud med en eks. Jeg skulle meget hurtigt finde et sted at bo, hvilket jeg også fandt, men da jeg grundet dårlig økonomi i forholdet ikke havde nogle penge på kistebunden, havde jeg ikke til indskuddet. Desværre ville kommunen ikke hjælpe mig. Min udlejer var så fantastisk sød, så jeg måtte gerne afbetale over 2 mdr. Det var utrolig hårdt ved min økonomi, og det kunne mærkes helt frem til begyndelsen af 2012, hvor det langsomt begyndte at gå i den rigtige retning.

Jeg røg helt ned med en vinterdepression, som min læge senere konstaterede var en reel depression. Deraf havde jeg meget fravær i skolen, hvilket gjorde, at jeg til sidst fik et påbud om at komme hver dag, til alle timer resten af året, også selvom jeg var syg. Det var monster hårdt! Men det lykkedes!
Jeg vil faktisk mene, at det var godt for mig, for jeg fik det los i r**en, jeg havde brug for midt i al elendigheden.
Dog blev resten af året fra lige efter jul, en kamp om at indhente manglende opgaver, følge med i de nye, samt forsøge at forstå matematik og kemi.