{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Gave - uden gave ;) {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley

Vi skal til min fars fødselsdag idag, og havde enlig en fin gaveaftald med min søster. Jeg skriver for lidt siden og hører om der er styr på det, men hun har så snakket med min stedmor og "vi" (dvs de) har ændret gaven.. Så nu giver vi hver for sig alle sammen..
Problemet er så bare at vi ikke liiiiiige har hul til en gave, hvilket var årsagen til vi havde fundet på den første gave, for så skulle alle parter først op med penge i næste mdr..
Men forskellen på min søster og jeg er at de har dankort smiley - what to do?!
Altså han får en æske chokolade og det nyeste billede a min datter, og jeg tænker at lave et "skylder-en-gave-kort", men ka man lave/gøre et eller andet sjovt!?!

Håber der sidder nogle og brænder inde med et godt forslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave - uden gave ;)
  • #1   24. jun 2012 Du kan lave et klippe kort til ham smiley Med forskellige ting på han skal/ kan lave sammen med her smiley Og så kan der være "tjenester" på f.eks smiley

Ved ikke om du forstår ?

• #2   24. jun 2012 jeg forstår smiley
    Men han er typen der ikke villw bwnytte sig af det smiley gamle tos smiley

Fik lige spottet en flaske rødvin, så er der da liiidt smiley

• #4   24. jun 2012 Michelle - Jeg har selv børnebørn, og det bedste jeg kan få i gave, er et billede af dem og en god flaske rødvin.
    Når man når min alder, så føler man ikke at man mangler noget, og man vil egentlig helst have et foto eller en eller anden hjemmelavet ting.
    Min bedste gave, er en som jeg fik af min søns barnepige, for mange år siden.
    Det er en sofapude, hvor der er lavet et aftryk af hans små hænder og fødder.
    jeg anede ikke, at de havde lavet sådan en til mig, og jeg blev så glad for den, da jeg fik den til min fødselsdag.

• #5   24. jun 2012 Altså til jul valgte jeg at bruge en hel del penge på min lillesøster, så alle de gamles gaver blev altså en del mindre end normalt. Men jeg gav min mor et gavekort til en middag i det fri, kun hende og jeg (vi bor kun 1km fra vandet) med friskbagt franskbrød, kaffe og noget sødt til den søde (skrev jeg på smiley ) Hun blev så glad at hun fik tåre i øjnene, og vi havde den mest fantastiske dag sammen!

• #6   24. jun 2012 Det endte med en flaske vin, et billede af min datter, en æske chokolade og en tegning smiley
    Tak for jeres ideer smiley

Kommentér på:
Gave - uden gave ;)

Annonce