{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Musik til fest {{forumTopicSubject}}

Nu prøver jeg lige at forhøre mig herinde, i har jo altid erfaring med alt smiley

Vi leder efter musik til vores bryllup, og sidder nu og googler på livet løs, men pyha det er da svært. Også fordi de nr. vi kan høre er spillet i studie, og det er jo aldrig det samme.

Så er der nogen der kan anbefale nogen? Vi bliver ca. 32 så det er jo 1 mand under middagen, og maks 3 vil jeg sige til dans. 2 kan også gøre det.

Det skal være under 10.000 kr. helst, og de skal ikke komme fra Skagen og lign. da det er på Fyn smiley

Nogen der ved noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik til fest
  • #1   10. jun 2012 Til vores bryllup spillede Poppets on a string http://www.jesperhembo.dk/

    Det var ganske godt smiley


  • #2   10. jun 2012 www.2shy.dk De spiller super godt. Og kan også godt bare komme en mand hvis det ønskes. De kommer fra Billundområdet og har bestemt ikke problemer med at køre til Fyn.

  • #5   10. jun 2012 http://www.holdt.dk/

    vi har været til mange fester hvor Karsten har spillet, han er rigtig god til at spore sig ind på festens/gæsternes stemning, og han har et mega program. mener han tager omkring 6000 for ca. 6-7 timer.


  • #6   10. jun 2012 LineA
    Jeg syntes faktisk de er rigtig gode, men de er sku nok for voldsomme til vores lille bryllup smiley Men jeg sidder da og ser videoen for 2. gang nu smiley

    Tak for de øvrige forslag - jeg syntes dog de virker lidt for "gammeldags" til os.


  • #7   10. jun 2012 Ja tak bare kom med det smiley
    De skal synge hamrende godt, og også de numre som vi kan synge med på (altså ikke dansktop, men tøsedrengene, thomas helmig osv) og så skal der bare danses.

    8000 er fint nok.


  • #8   11. jun 2012 Jeg kigger på dem, tak skal du have smiley

    Det er d. 18/5-13 :))) sikke alle de ting der skal gå op - og ikke mindst et budget der hænger sammen...


  • #9   11. jun 2012 HVORFOR VOKSER DER IKKE PENGETRÆER I HAVEN, så vi bare denne ene dag kunne få ALT :o)

  • #10   11. jun 2012 Kan ikke lige huske hvor pokker, det var at jeg skrev nogle oplysninger ind og blev efterfølgende kontaktet af indtil flere mulige emner til vores kommende bryllup.

    Og der var da osse bands, men det kommer vel an på hvad man vil have.
    Vi vakler lidt mellem at vælge en DJ eller en "suppe,steg og Is musiker", da vi er ret så kedelige og traditionelle i vores måde at tænke på.

    Den ene musiker, vi kiggede på, skulle have 4500 for 8 timer alt incl.


  • #11   11. jun 2012 Man kunne også vælge bands inde på eventzonen, men der har jeg virkelig ikke lyst til at oprette mig igen smiley Jeg har på under 12 timer fået intet mindre end 7 henvendelser fra Ole Erling typerne - og jeg skal jo svare ganske pænt tilbage til dem alle sammen smiley

    Vores gennemsnitsalder er vel omkring de 30, når man ser bort fra vores forældre, og min farmor, så derfor ønsker vi ikke Ole Erling typen smiley
    Men hvis det ender helt skidt, så kan vi også tage en DJ.


  • #12   11. jun 2012 Hvis I vil have DJ, så sig lige til. Var til et bryllup for nogle uger siden, hvor parret ikke gad det traditionelle, så de havde hyret DJ - husker ikke lige prisen.

    Har derudover en gammel bekendt, der har arbejdet som DJ og arbejder i sin fritid på radio.

    Det med at svare de mails, du får, det er nemt = copy+ paste til dem alle.
    Det har jeg gjort til de, jeg gav afslag.


  • #13   11. jun 2012 Det skal jeg nok smiley tak.

    Ja det må jo være noget i den stil. Jeg behøver jo ikke begrunde.. Men jeg har lige tjekket budgettet. Med de priser vi har fået oplyst til at starte med, og de poster som vi selv har sat, ja så går vi 10.000 over budget. Det er da også en slags penge...


Kommentér på:
Musik til fest

Annonce