383 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp til billeder"
hjælp til billeder:)
godaften hundegallerister:) jeg har brug for lidt hjælp til valg af billede. jeg ved, at det måske ikke er det mest spændende indlæg, men hvis i nu lige havde lidt ekstra tid til at kigge et kort ...
godaften hundegallerister:) jeg har brug for lidt hjælp til valg af billede. jeg ved, at det måske ikke er det mest spændende indlæg, men hvis i nu lige havde lidt ekstra tid til at kigge et kort ...
Skrevet af: •C&N• - 15. maj 2013
hjælp til billeder..
Jeg er BESTEMT ikke nogen ørn til det med pc. Så har brug for jeres hjælp. Vil meget gerne have sat billeder fra min mobil som er en htc wildfire og mit digital kamera ind på min pc. Så jeg kan op...
Jeg er BESTEMT ikke nogen ørn til det med pc. Så har brug for jeres hjælp. Vil meget gerne have sat billeder fra min mobil som er en htc wildfire og mit digital kamera ind på min pc. Så jeg kan op...
Skrevet af: Vikki D - 30. jun 2012
Spar penge på din forsikring
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
For så kan man måske aflæse indstillingerne.
Et bud på de lyse billeder, kunne være at du måske er kommet til at pille ved over/under belysningen, og fået den til at overbelyse
Hjælp til billeder