{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Hvorfor alt det "mundhuggeri"? {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu har jeg snart været med på HG i en måned, og havde intentioner om at møde mennesker med et fælles mål - at tale om hunde og udveksle erfaringer.

Men hvad læser man næsten hver dag - om folk der hænger hinanden ud, skriver nedsættende ting om hinanden og helt glemmer hvad HG er til for.

Sådanne ting, gør at jeg (som åbenbart er naiv) får mig til at tænke mig om en ekstra gang om hvorfor jeg er her. Jeg er her for hyggens skyld, om udveksling af gode og sjove oplevelser med hundene, at lære noget fra andres historier. Heldigvis har jeg fundet nogle, som jeg skriver sammen med, og vi har kun positive ting at skrive til hinanden om.

Det er bare så opslidende gang på gang at læse om alt det mundhuggeri - kunne det da bare stoppe. Hvis ikke, så "dør" HG af surhed og dårlig karma - og det er "sgu" synd, for der er virkelig også mange herinde, som vil noget andet. Men det negative får desværre så meget overhånd at de positive ting træder i baggrunden.

Jeg er ikke ude på at komme på kant med nogen, jeg er bare bekymret for hvornår HG kan klare mere brok.

Hilsen fra en åbenbart naiv HG'er.

PS: Mit indlæg skal læses som en konstatering på de erfaringer jeg har gjort mig på HG, og at HG ikke er som jeg troede. Jeg begynder at forstå at HG fryser "folk" - men det burde ikke være nødvendigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor alt det "mundhuggeri"?
  • #1   16. jul 2006 Gitte: Kan kun sige at jeg er enig.. Jeg har været her nogle måneder og synes det var så godt i starten.. Der var faktisk ikke rigtig noget mundhuggeri.. Kun gode debatter.. Men synes også bare at det handler om at hænge hinanden ud herinde nu.. Synes faktisk også at der er begyndt at blive arrangeret færre træf og synes i det hele taget at folk herinde glemmer hundene..

• #2   16. jul 2006 Santa, det har du sikkert ret i - men for os nye, så er det en barsk opvågning at man ikke altid taler pænt til hinanden. Hvis der er behov for det kunne det så ikke foregå i de Private foraer, så vi andre slap for det.

Jeg skrev også at jeg har nogle gode relationer herinde, og de betyder også at jeg ikke giver op, og løber skrigende bort - jeg synes bare det er sørgeligt.

Hilsen Gitte

• #3   16. jul 2006 Det sker desværre mange af de steder hvor mange mennekser skriver til hinanden.
    Folk står ikke ansigt til ansigt med hinanden og tør derfor skrive alt muligt til hinanden :o)

• #4   16. jul 2006 Synes også at det er svært bare at se over det, eftersom det fylder så meget herinde..

• #5   16. jul 2006 Hørt Gitte, men tror ikke det får en ende.

• #6   17. jul 2006 Michelle: Det er rigtig nok.. Men synes bare at det er nemmere at finde rundt på HG.. Men bruger også K9 en gang imellem.. smiley

• #7   17. jul 2006 Jamen-jamen er det virkelig så slemt ?? jeg syntes det ikke, er folk sure og vrissende ? nogle få, dem overser jeg og tager ikke alvorligt. Jeg koncentrer mig om de venner og de kloge rådgivere det myldre med herinde ; )) Måske I der skræmmes, skal flytte jeres focus ?

• #8   17. jul 2006 Måske skal vi "nye" ændre focus.

Men jeg synes også at de som ikke kan tale pænt til hinanden burde tænke sig lidt om. Had og ondskab starter "også" i det små, og ikke bare i den "store" verden.

Så min tråd er en opfordring til at tænke sig om hvorfor man er på HG.

Tak for de nye links, dem vil jeg da studere, og se om "verden" er bedre der.

Hilsen Gitte

PS: Hvis Vinni ikke oplever det, så skyldes det nok at tråde med sådanne indhold bliver fjernet - det skete "heldigvis" også i går.

Kommentér på:
Hvorfor alt det "mundhuggeri"?

Annonce