{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  briller - næse - varme
  • #2   20. maj 2012 Sorry, kunne ikke lade være. Skal du ikke bare have kortere stang?

• #5   20. maj 2012 @ Julie, ja det er da lige før det kunne være løsningen, har også lidt svært ved at stå fast i blæsevejr, så tager jeg svømmefødderne på også så er jeg klar til sommerens dyk.....

@ G.S : ((( kan hverken bruge linser, eller få øjenoperation, har undersøgt, har 3 styrker i glassene og desværre også forandringer pga sukkersyge, så den dutter ikke her.....

Kunne måske godt have linser til at se lige ud med, men lige så snart jeg skal bruge mellem eller læse syn så ville jeg skulle have briller på alligevel....

Tænkte om man kan slibe på indersiden af brillen så den bliver ru, men er så lidt bange for at den ridser huden...

Kom nu, her er så mange forstandige folk, nogen må have guldkornet

• #6   20. maj 2012 G.S .

Pjat med dig......
    1...Hvis glassene dugger ... skal man bare gå baglæns..
    2...Man kan få små vindues-viskere til briller ..
    3...Man kan få sån' nogen " klapnedoverbrillerne-solbriller "..
    4...Poser under øjnene kan opereres væk...

• #7   20. maj 2012 Hvis der fandtes et "guldkorn" så var der sikkert een som var blevet millionær på sin opfindelse/opdagelse. smiley
    .
    Eller måske virker et stk.fra en af de der engangs vaskeklude man bruger til babyer og på hospitalerne, det burde brillerne ikke kunne glide på. smiley

• #8   20. maj 2012 hanne M

Klister et lille stykke velcrobånd på næsen..... og et lille stykke på brillerne...... så glider de garanteret ikke ned ......
    Man kan få selvklæbende velcrobånd........ *LOOOOL*

http://www.grafical.dk/velcro-baand/?gclid=CKTO6bjdjrACFUPxzAodNFHPqw

• #9   20. maj 2012 Lyder som om de ikke er justeret korrekt, stængernes længde, krumning bag øret, pres mod hovedet, og næseduppernes størrelse og vinkel, alt sammen skal gå op i en højere enhed, mine sidder hvor de skal, også når jeg sveder, og jeg kan nærmest stå på hovedet uden de falder af, afsted til optikeren og få,dem justeret ind!

• #10   20. maj 2012 @ Nittib, skulle lige til at skrive at første indlæg manglede glide løsning, det kom så i anden omgang.... velcro... ja da : )

@ Keld R , ja keg tror også der er noget mde stængerne.... der er ikke næse-dupper på, det er der på et andet par jeg har, og der er det ikke et problem, de her er sidder helt ned på næseryggen, så er ikke høvet mde en dup, det er det der også er en del af problemet tror jeg....

@ Anita, tror jeg vil prøve det når jeg kommer i nærheden af sådan en....og måske man skulle gå i tænkeboks, som du skriver er der ikke opfundet en optimal løsning, så må der være penge i skidtet....

• #11   20. maj 2012 Du skal sikkert bare have nye "næsedupper". De skal skiftes jævnligt fik jeg afvide da jeg fik briller. Og hvis du fik dine i vinter så passer det meget godt med at det er ved tiden.

• #12   20. maj 2012 @ margit, der er ingen dupper på... det er en brille hvor stellet sidder direkte ned på næsen, et plastik stel er det vel, ikke et maetal stel, det er oftest dem der har dupper....

• #14   20. maj 2012 Jeg takker for indlæggene : ))))

og understreger IGEN, der er altså INGEN næse dipper eller dutter på disse briller.... er helt sikkert en del af problematikken af hvorfor de glider...

• #15   20. maj 2012 hanne M.... optikkeren har noget der kan sættes på den slags men for mig lyder det som om de skal rettes bag ørene, hvis de ikke bukker lidt ned så de følger øret så får du netop det problem som du har.
    Optikkeren kan helt sikkert hjælpe dig. smiley

• #16   20. maj 2012 Briller uden næsedupper vil altid glide ned når man sveder, det kan ikke undgåes lige meget hvor meget der rettes på brillen.., (og desuden risikerer du bare at kommer til at gøre mega ondt bag ved ørene)..., dog kan man få nogle "klistermærke-dutter" til at sætte på brillen, det hjælper gevaldigt på det! smiley Brillen skal bare renses af med sprit og tørres der hvor puderne skal sidde smiley

Jeg er udlært salgsassistent hos en optiker, så kender de tips og tricks der er smiley

• #17   20. maj 2012 ok, takker, om ikke andet må jeg forbi en optiker, både for at få rettet, og det er vel også der jeg kan købe klister-mærker

Kommentér på:
briller - næse - varme

Annonce