{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

gave fra mit arbejde {{forumTopicSubject}}

Jeg stoppede i dag på mit arbejde efter 4½ år, de sidste 3 som elev, så i dag er jeg officielt udlært

på Vodkas sidste billede kan i se den smukke gave jeg fik dernede fra, jjeg må indrømme at jeg kneb en tåre

jeg elsker det sted, som min mor skrev i hendes kort " det er dit halve liv" og ja det er mit andet hjem, og heldigvis er jeg stadig frivillig dernede, og bor tæt på, så kan tit komme forbi og sige hej
Forbrædingen er et spillested her i Albertslund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gave fra mit arbejde
  • #1   14. jul 2006 ejj hvor var det pænt af dem... så føler man sig virkelig værdsat!

• #2   14. jul 2006 Hermann: jeg kan godt sige dig jeg var målløs

de er så flotte, og jeg sad bare med åben mund og vidste ikke hvad jeg skulle sige

jeg har et evigt minde om et sted der har hjulpet mig gennem rigtig meget, og fået mit liv tilbage på rette køl

så er de desuden speciel lavet til mig, ikke engang min chef har valgt at få lavet en ekstra til hans hund, til trods for at tanken var der, næææh nej, den ære var min alene

• #3   14. jul 2006 ja Manne, hundetegn til begge hunde

de har kun vist siden i mandags at ´jeg nu har 2 hunde, så de har sq haft travlt med at få lavet det andet

så nu bliver Vodka og Tabu nogle rigtige reklame søjler *GG*

• #4   14. jul 2006 hehe An-Lo

jeg er ingensteder pt. *GGG*

• #5   15. jul 2006 det ligner en svane *S*

vores logo er fordi, stedet ligger i den gamle forbrændingsanstalt

i skulle bare vide hvor mange gange jeg har taget telefonen og hørt det her:

øøøhm, hej, er det her man kan få brændt papier?

øh, nej det her er et spillested, du skal have fat i Vestforbrændingen,

øv jeg nåede aldrig at sige ja, og se de tophemmelige papier *G*

er sikker på at Rasmus trads og ham den anden har haft ringet dengang

• #6   15. jul 2006 hehe

kender det, har osse haft mange sjove opkald

der ringede engang en lige før Niarn skulle på, og ville høre om ikke vi kunne få ham til at vente lidt, de var forsinket

min veninde gik ind og spurgte og svarede præcis det han havde sagt, (undskyld, hvis nogen bliver stødt nu)

prøv nu at hør her, jo hurtigere jeg går på scenen, jo hurtigere er jeg færdig, jo hurtigere kan jeg komme til københavn og score noget fisse, du er mand og burde kunne forstå det

jeg var helt færdig af grin, jeg mener, jojo, vi beder ham lige udsætte koncerten ½ time, så i kan nå frem *GG* tænk ikke på de 400 andre der er kommet til tiden

• #7   15. jul 2006 Hermann: JA og så er han hundelsker med stort H

han skal sq have lov til at hygge med Vodka næste gang han kommer ned og skal spille hos os.

han hundesittede for L.O.C. da hans hund havde hvalpe

kan lige se det for mig, 5 hvalpe der fræser rundt i lejligheden og Niarn efter dem, prøve at holde styr på dem *GG*

• #8   15. jul 2006 JA tænk sig, det ville jeg gerne se!

• #9   15. jul 2006 hehe

Niarn hedder nu Niels *GG*

Hermann: Niarn er en dansk rapper, som tjaa lad os bare sige at Hanne Vibeke Holst kan ikke lide hans sprog, og ja kan godt han tit er fucked op på coke, det har min bror osse været, derfor er de nu begge rare mennesker alligevel

• #10   15. jul 2006 Wow Janne..

Først tillykke med endt uddannelse og hold da fest en flot gave!!

Kommentér på:
gave fra mit arbejde

Annonce