Forsikring- efter 12 år {{forumTopicSubject}}
Okay her er et spørgsmå til de halv-skarpe herinde
Sagen er den at jeg i mange mange år har lidt af hovedpine/ondt i nakken/skulderene. Har været til lægen nogen gange som har sagt spændingshovedpine og givet mig et par henvisninger til fys og et rygcenter.
Det hjalp ikke - og da jeg havde småt med penge opgav jeg hurtigt og tog istedet for bare smertestillende, mere eller mindre hver dag for det meste.
Nu er det slemt igen, og jeg har nu haft penge til at prøve noget alternativ behandling inkl kiroprakter. Dette har jeg prøvet de sidste 3 måneder, altid én af dem ca 1 gang om ugen og følgende:
Kiroprakter
Kranio-sakral terapi
Body-SDS
Dette har kostet mig mange penge i det en behandling hos de to altertnative koster 550 kr for 1 times behandling.
Alle behandlere har sagt at jeg har et traume i nakken fra en skade/ulykke og ligeledes har to af dem nævnt et muligt gammelt piskesmæld i venstre skulder/side. Jeg har snart ik flere penge til det her, men har stadig kronisk hovedpine/smerte i nakken.
Nu er sagen så den at jeg ikke har lavet andre "stunts" end en meget alvorlig rideulykke i omkring ¨år 2000 hvor jeg smadrede ind i en bil på min hest i fuld galop. Jeg mistede der min ene nyre som blev smadret i 4 stykker. jeg var tæt på at dø, og de koncentrerede sig udelukkende om mine indre blødninger. Jeg fik en kvart mill. i erstatning efterfølgende...
Igår sad jeg så i samtale med en ældre herre til noget middag, og han nævnte for mig at jeg burde tage kontakt til forsikringen fra dengang og oplyse om at jeg muligvis kom mere til skade dengang end først antaget. Slet ikke noget jeg selcv har tænkt nærmere over..men har tænkt over det siden igår..
Nogen der ved om man kan kontakte en sådan forsikring og åbne en sag igen- ca 12 år efter? lyder umuligt i mine øjne.. men måske nogen her har hørt om noget lignende?
Julie
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.878
Forsikring- efter 12 år