{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

ARG..... Hvor er jeg GAAAAALLLLL..GRRR.. {{forumTopicSubject}}

Uh jeg har virkelig lyst til at give de ?)(/?/=¤&&&(/&)(/)I%¤#WT¤RW%&/(/=) en ordentlig sviner :o(

Jeg bor i Albertslund og her er der selvfølgelig en masse indvandre ballademager drenge.. Mange af dem ynder at hænge ud i vores nede i vores opgangs "indgang".. Det har jeg som såen intet problem med.. Men jeg HADER at de skal rende rundt og fyre deres åndsvage kanonslag af så man er ved at få hjertestop hele tiden :o(

Og tænk, jeg bor lige næsten overfor vestegnens politi, men det er næsten værre.. Fordi de udmærket ved at politiet kan hører det, men ikke kan nå at gøre en ski... ved det :o(

Heldigvis er min datter så vandt til det, for da hun var helt nyfødt fyrede de kanonslag af flere gange i timen.. Men for pokker.. Hader når ens hjerte sidder oppe i halsen og man hopper op af sofaen fordi man bliver så ski.. forskrækket smiley

Nå det var lige lidt galde fra mig heh :o)

Håber ellers i alle har en dejlig mandag aften :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG..... Hvor er jeg GAAAAALLLLL..GRRR..
  • #1   14. maj 2012 Hmm kan huske det fra Tåstrup da jeg boede på tåstrupgårdsvej deres evendelige kampe mod hinanden og smiden med alt der kunne larme...
    GODT jeg er kommet væk fra det... smiley

• #2   14. maj 2012 Emely skal ihvertfald ikke vokse op og gå i skole her... Jeg er glad nok for at bo her og vi har da heldigvis haft en god pause med de kanonslag siden nytår.. Men jeg har ærlig talt ikke lyst til at Emely skal gå i skole her.. Jeg vil gerne ud på landet og give hende en opvækst som jeg selv har haft, med heste, gæs, ænder, høns og katte osv..

Vil gerne give hende en tryg opvækst.. Og det er altså svært at føle når der står små drenge på 11 år og kaster med kanonslag efter hinanden :o(

• #3   14. maj 2012 Hahaha Minion for pokker :o) Ved du ikke at de kan være nogle rigtig stride kartofler såen nogen bette drenge ?? Hævn siger jeg dig :o(

Nej jeg holder mig bare til at brokke mig herinde tror jeg - så i må ski bare hører på mit brok, for jeg tør ski ikke gøre noget selv..

Vores underbo stak engang hovedet ud og brokkede sig noget så gevaldigt.. Det kom vi alle til at bøde for.. Det nærmest regnede med kanonslag hver dag i en uge :o(

• #4   14. maj 2012 Hihi ja jeg er altså også fristet nogle gange.. Jeg lover dig har har tonset rundt herhjemme og svoret div. eder ud i huset haha :o)

SE det kan gøre mig mere tosset end et par løse katte der skider lige hist og her hihi ;o) Ej man mås ikke drille smiley hø hø :o)

• #5   14. maj 2012 Haha :o) Loooool smiley

• #6   14. maj 2012 Haha minion skulle lige selv til at skrive det.. Tror fandme de render stærkt når der kommer en kanonslag ned mellem dem

• #8   15. maj 2012 For hver kanonslag kvitterer du da bare med et stykke flæskesvær retur. Eller skru deres brede chrom følge af deres bmw og kyl sådan en efter dem hver gang:-)

• #9   15. maj 2012 Hahaha, god griner at starte dagen med :o) Og sikke da nogle forslag hahahah smiley

Stefan min søster bor i ølstykke :o) Du har ret, det er en dejlig rolig by, men jeg vil ikke flytte før jeg har vundet kampen om fuld forældremyndighed og samvær.. Kommunen kender mig rigtig godt her i Albertslund og alle de kommunale instanser kan stå inde for mig som mor fordi de kender mig. Det ville de ikke gøre i en ny kommune og jeg ville nok være mere sårbar overfor min eks ord i forhold til kommunen.. Så indtil de ting er overstået, så flytter jeg ikke - så hellere leve med kanonslag og kattepis smiley

Haha Anita, ja det skulle nok være ret så effektivt, men desværre så vil de hurtigt finde at ud af hun kun var til låns og at jeg derefter kun har min lille 3 kg DP som altså ikke ligefrem er så skræmmende igen heh smiley Men de flytter sig da alle sammen gladeligt når jeg kommer ned med hende - de er så bange for hunde, selv såen en bette der ikke engang kan tages som en seriøs trussel heh :o)

Men jeg skal ærligt sige, eller råbe - JEG GLÆDER MIG TIL AT KOMME HERFRA smiley

Kommentér på:
ARG..... Hvor er jeg GAAAAALLLLL..GRRR..

Annonce