{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Mors dag! {{forumTopicSubject}}

Hvad laver i på sådan en mors dag for lige præcis at vise at jeres mor er verdens bedste? smiley

Altså nu er jeg jo ikke så gammel, og mit økonomiske råderum er begrænset, så derfor holder jeg det i det små. Så her har jeg (og som sådan også min lillesøster på 2 år) købt en bukket med liljer (mors yndlingsblomst). Imens de gamle så er til konfirmation, er jeg gået i "mormor mode" og er ved at gøre rent og rydde op til den helt store guldmedalje smiley Min mor ved det ikke, så jeg tror hun bliver rigtig dejligt overrasket! + At jeg også har bagt rugbrød og kaffe-chokolade-cookies som hun elsker formet som hjerter smiley

Hvad laver/giver i i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mors dag!
  • #1   13. maj 2012 Jeg har for et par år tilbage begyndt vores egen lille tradition med at hun får en buket blomster hvor der er bundet chokofanter, superflyers og diverse andre former for slik ind i smiley Det kan hun rigtig godt lide .

i år får hun så også en bio tur ind og se den film med johnny depp da det også er noget vi plejer at gøre når de udkommer smiley Denne gang faldt det heldigvis bare sammen med morsdag smiley

• #2   13. maj 2012 Tjaa min mor er på arbejde og kommer først hjem i aften kl. 11 når jeg går i seng... Men jeg gav hende roser i fredags :o)

• #3   13. maj 2012 mim må ente til i morgen for jeg kørte på job kl 7 i morges og kommer først hjem i morgen eftermiddag. så ser hendes tidligst i morgen aften

• #5   13. maj 2012 Jeg mindes kærligt min mor i mine tanker og hjerte.

• #6   13. maj 2012 Jeg har meldt min ankomst hos min mor her til aften... Hun får lov at give aftensmad og så får hun en lille buket i dagens anledning.

Jeg er ALTID hjemme ved mor på mors dag. Hun har fødselsdag 25. dec og der holder vi jo julefrokost, så mors dag er KUN hendes dag og den skal hun fejres ordentlig på

• #7   13. maj 2012 Ingenting, jeg har lige pt ingen kontakt med min mor ( de har desværre valgt os fra ) så der er intet særligt ved denne dag, det er bare en stille søndag på sofaen for mit vedkommende

• #8   13. maj 2012 Nu har jeg jo ingen mor mere...... så det er MIG der er mo'ren......
    Vil i se , hvad jeg har fået af mine 4 voksne unger.??...... :o).... så kik her ....

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=69019

• #9   13. maj 2012 jeg har lige været nede hos min gamle mor med en buket, i går fik jeg 2 billetter til Christian Fuhlendorph's nye show af mine dejlige unge mennesker

• #10   13. maj 2012 Hold da op der er mange forskellige måder at fejre mors dag på smiley
    Men det handler det vel ikke om hvad vi giver vores mor, hvad vi gør eller hvor langt væk fra hinanden vi er, i bund og grund handler 'mors dag' vel om at fortælle vores mor at vi elsker hende og uanset hvad vi/hun gør, så vil hun altid være vores elskede mor<3

CBH: Jeg er ked af at du ikke har kontakt til din mor! Det må være rigtig svært på en dag som denne, det kommer ikke mig ved hvorfor/hvordan men jeg håber det en dag løser sig.

• #11   13. maj 2012 UPS.... og selvfølgelig af mine hunde ...*Lasse* og Nanna*..... :o)

• #12   13. maj 2012 Catharina, det er nemlig rigtigt, det er ikke de materielle ting der tæller:)

• #14   13. maj 2012 blomster til mor, men ikke idag.
    de koster flere gange prisen idag. hun får blomster alle andre dage.

• #15   13. maj 2012 Jeg giver hende gaver på andre tidspunkter istedet for smiley både hende og jeg synes det er dejligere at få det uventet end fordi "nogen" har bestemt at det lige skulle være idag smiley forstå mig ret smiley
    Og har intet imod at andre gør det smiley

• #16   13. maj 2012 Har købt en lille lækker hudplejeserie til min mor- hun må så vente til næste weekend med at få den, da hun meldte afbud med mig i dag.

• #17   13. maj 2012 Det største man kan give sin mor er respekt smiley
    Min mor har fået mors dags platten.

Lyder ellers som en dejlig gave Catharina smiley

• #19   13. maj 2012 Jeg har ikke kunne aflevere blomsten til min mor endnu, da hun ikke var hjemme..
    (Godt det er sådan en til haven *G*)

Men fik overrasket veninden godt og grundigt, ved at det ringede på hendes dør i formiddags med buket fra InterFlora..
    Hun er alenemor til min Gudsøn på 10mdr, og jeg tænkte at hun da selvfølgelig skulle forkæles lidt på denne dag når det nu er første gang det også er hendes dag smiley

• #20   13. maj 2012 Henriette Rottemor: Nej hvor sødt, at du tog ud til veninden med blomster smiley Det må man kalde en sand ven!

• #21   13. maj 2012 Catharina..
    Tog ikke derud selv, har "bare" sendt via interflora, da hun bor to timers transport herfra *G*

• #22   13. maj 2012 Tja min mor har ikke fået noget af mig. Vi fejre ikke mors eller fars dag. Jeg vælger så i stedet at overraske mine forældre på andre tidspunkter. Kan godt lide at give min mor eller far ting når de ikke regner med det.

Jeg har faktisk nogle gange oplevet det som noget mærkeligt at man ikke fejre mors dag. Det er jo ikke fordi man elsker ens mor mindre, man viser det bare på andre måder og andre tidspunkter.

• #23   13. maj 2012 Jeg har ingen mor, så det er let.

• #24   13. maj 2012 jeg laver aldrig noget på mors dag, glemmer den altid, og går ikke op i sådan noget...

• #25   13. maj 2012 Jeg har fejret mors dag på min søn efterskole hvor der var gymnastik opvisning og hygge...
    Fik en buket røde roser af min søn på efterskolen, en blomst der skal sættes ude af min største søn og min mindste datter... smiley

• #27   13. maj 2012 Jeg har sendt hende en pligt-besked på facebook...

Helt ærligt - jeg afskyr mors dag. Men min mor gør ikke - så jeg må pænt sende en tanke når det nu står i kalenderen, at det skal man...

Hader sådan noget samvittighedsrytteri...

• #28   13. maj 2012 Min mor er syg i øjeblikket og har svært ved selv at komme på gaden.. Så jeg tog i Aldi med min "mormor vogn" og handlede alt hendes yndlings mad ind og en masse til fryseren.. Så tog jeg ned i bageren også lavede jeg brunch til hende.. Jeg fik min bror med som ellers ikke kommer så tit, og det var bare SÅ hyggeligt.. Det er længde siden vi 3 har haft en så god dag... Min mor som ellers pga af sygdom er meget Tom i blikket for tiden, lyste bare helt op... dejlig dejlig dag... smiley

• #29   14. maj 2012 Snakker dagligt med min Mor i telefon, vi går ikke så højt op i sådan dage, har dog ringet til hende og sagt tillykke med mors dag, hvilket jeg gør hvis jeg husker det ;o)

Min store søn sagde tidligere han skyldte mig noget, jeg spurgte hvad det var, han svarede et kram, jeg spurgte hva da, han svarede det er jo Mors dag, jeg rejste mig prompte og indkasserede ;o)

For os handler det om at vise i det daglige man holder af og man er der for hinanden hvis der er behov for det :o) Hvis man f.eks. kun skulle havde kontakt på sådan dage og højtiderne, så ville jeg heller ønske ingen kontakt da jeg ville føle det som en omgang overfladisk p*s ;oP

• #30   14. maj 2012 Får altid besøg af alle mine 4 voksne unger.... og (næsten )...altid af mine 8 børnebørn..... Synes det er hyggeligt..... og min ene datter er først lige gået her kl. 23.oo........ :o)....

Mit yngste barnebarn er kun 2½ år..... og ham hjælper vi med at lave gave..... så hans mor ( min yngste datter ) også får noget fra ham på Mors Dag.

Jeg er en heldig... mormor og farmor..... :o)

• #31   14. maj 2012 var selv på kirkegåden med en blomst.... Savne hende sgu smiley

• #32   14. maj 2012 Lizette *Krammer*

Kommentér på:
Mors dag!

Annonce