1.095 visninger
|
Oprettet:
E-posthus og sikker mail. Kan det vrkelig passe... {{forumTopicSubject}}
... at jeg for elektronisk at takke nej til reklamer skal ud g sakffe mig en helt anden mailadresse? Jeg har nu logget på posthuset med min nem-id, men det er som om, jeg intet kan foretage mig, fordi jeg skal bekræfte, at jeg vl modtage skre mails på en sikker mailadresse og det omfatter så ikke f.eks. g-mail og hotmail.
Det kan sguda ikke være rigtgt, det skal være SÅ besværligt ikke at få reklamer???
Nå, men hvis det passer, er der så nogen, der har et forslag tll, hvor jeg skaffer mig en sådan skker mailadresse?
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 76 Hunde: 2 Emner: 341 Svar: 6.059
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg kan desv.ikke forklare hvordan jeg gjorde, da jeg ordnede det hele da vi alle fik Nemid og min hukommelse er hullet som en sweizerost. "Erkender jeg rødmende" ;o))
Men jeg håber da at det lykkes for dig, Kan du ikke ringe til posthuset og spørge hvordan du skal gøre, jeg mener de alle har en slags chat-service hvis man har problemer med noget Incl.forståelsen.
Misforstå mig nu ikke vel ;o))
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.781
Jeg kunne fint bruge min hotmail til det. Fik først en mail med at jeg havde oprettet mig og bagefter en mail hvor jeg skulle trykke på "bekræft" for at mailen virkede.
dec 2008
HAHAHA, Anita siger du, jeg er dååååm? Nå, men det er da virkelig underligt. Var det på Eposthuset, du oprettede dig JS? Den kommer op med noget, hvor jeg skal bekræfte, at det er den mail, jeg vil bruge som sikke mail og jeg har slet ikke muligheden for at trykke på bekræft. Dernæst kommer den med en lang og uforståelig forklaring på, at jeg kan få mig en sikker adresse gennem NEM ID og et link dertil som ikke har en dyt med mailadresser at gøre.
Synes ellers nok, jeg plejer at kunne hitte ud af sådan noget, når jeg koncentrere mig lidt og tager det fra en ende. Men her bliver jeg sgu nok nødt til enten at ringe dem op eller overlade opgaven til kæresten
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Din fremgangs måde lyder ligesom min egen så dååm ALDRIG ;o)))
Men jeg tror at det vil være en fordel at ringe og spørge, nu ved jeg self. ikke hvor god din kæreste er til at lære fra sig, men når man ringer så guider de jo en igennem så man lære det selv til en anden gang hvor man måske skal lave/gøre "noget lignende" ;o)
Der var lidt "koks" med bankernes log in igår og idag, pga.DanId har haft et sikkerhedstjek up, så måske at det har noget at gøre med dit problem, det har ihvertfald været svært for mig selv og alle mine bekendte at komme ind i deres netbanker osv. i de sidste 2dage=igår og idag.
PS. Jeg modtog 3 mails fra Nordea om at jeg skulle opdatere mine oplysninger pga. det med Danid, men det var FAKE jeg ringede til banken da jeg IKKE har Nordea og de sagde at ingen bank sender emails ud til deres kunder,
Sorry, men det var lige en Ekstra advarsel da de her net tyve udnytter det arbejde DanId har gang i pt.
Så slet evtuelle mails fra jeres bank og lad ENDELIGT være med at "Opdatere" jeres private oplysninger.
dec 2008
Htm, men det kan da være, jeg giver det et skud mere senere, når nu der har været problemer.
Og tak for advarslen. Jeg har selv Nordea og det står også på netbank siden så snart man vil logge ind, at man ikke skal opdatere alt muligt
E-posthus og sikker mail. Kan det vrkelig passe...