{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Sommerferie DK. Hvor og hvad? :) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen .

Jeg skal i år holde sommerferie her i DK, Taiko skal SELVFØLGELIG med :o)
Jeg har egentligt en plan om at starte i Nordjylland, evt. http://tolne-camping.dk/ ..
Jeg tænker at køre derop og være i 3-4 dage/nætter og derefter køre ned igennem Jylland og mod Sjælland.
Men men men, jeg vil gerne se en masse ting.

Så har I forslag til ting/seværdigheder/strande eller lign., som vi bare SKAL opleve?
Campingpladser der er gode?
Et eller andet? smiley

Min kæreste skal også med, men lige nu er det mig der står for planlægningen smiley
- Så jeg mangler bare input til gode ting.

Det eneste sted, vi med sikkerhed ikke kommer forbi er Bornholm ;o)

På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie DK. Hvor og hvad? :)
  • #1   4. maj 2012 Ta ned forbi Henne strand (vestkysten) super lækkere strande og klitter hvor hunden kan rende op og ned smiley


  • #2   4. maj 2012 Vibeke T: Super tak :o)
    Jeg er ved at lave en lang liste med ting, vi kan/skal smiley


  • #3   4. maj 2012 Sommerferie? Hvad er det??

    Ej, jeg håber at I få en god ferie. smiley
    Jeg skal arbejde hele sommeren.


  • #4   4. maj 2012 Aalborg zoo - der er hunden velkommen smiley

  • #5   4. maj 2012 Vi skal selv til Jylland til sommer satser jeg på, og der står jarls hede, den gamle by i Århus, en tur til Silkeborg hvor en sejltur med den der dampbåd er skrevet ind. Og så måske en tur forbi Kattegat centret smiley

  • #6   4. maj 2012 Tak for input allesammen smiley

    Meget gerne flere smiley


  • #8   4. maj 2012 en tur til Skagen må være på listen ¨når man er i den ende af landet, uge 29 sker der en masse ting deroppe... tag en tur med toget sandormen ud til Grenen hvor Sagerrak og Kattegat mødes, super tur med hund...er det varmt så husk badetøj.... Er i til fisk så spis på havnen i Skagen....



  • #9   4. maj 2012 Jubii, HG er et godt sted at spørge om sådan noget :o)
    Tak


  • #10   4. maj 2012 ja vestjylland heden haunstrup (jylland park) zoo der er hund også velkommen dejligt cafeteria og Buller optræder hele ugen undtagen fredag...er en smuk kæmpestor søbjørn.....ringkøbing og omegn er bestemt et besøg værd.....

  • #11   4. maj 2012 jeg vil også sige at i skulle et smut forbi silkeborgsø'erne og tage dampbåden til himmelbjerget, også bestige det self!

  • #12   4. maj 2012 Tak for tilbagemeldingerne smiley
    - Nu har jeg efterhånden nok til et par uger, tror jeg, hehe ..

    Men flere forslag er selvfølgelig velkomne :o)


  • #13   4. maj 2012 Hvis man er i området kan fiskerbyen thyborøn være et besøg værd.
    Det er en rolig by med liv på havnen, fiskeauktion, lidt butikker - en skøn strand til badning i fjorden og til luftning af hunden er stranden ud mod vesterhavet ideelt.
    Der er også lidt serværdigheder som jyllands akvariet med en masse info om havets dyr, kystcentret som viser en masse om naturen og menneskets brug af dette og det gamle sneglehus - et byhus som i sin tid blev dekoreret med alverdens sneglehuse af en sømand til ære for hans hustru som elskede sneglehuse.
    Hvis det er kan brunch hos Frk. Vinther anbefales (det gamle sømandshjem), og til aften spiser man godt i Mallemukken, hvor en gammel kutter er vendt på hovedet så man sidder og spiser inde i skibets skrog.

    Det er en dejlig by på kanten af verden til en dagstur eller 1½.


  • #14   4. maj 2012 Hvis i vil bo på Tolne Camping er det et must at køre til Tversted og få is i det BLÅ ishus smiley det kal være det blå for det er det rigtige ishus.... Desuden er det også specielt bare det at man kan køre ned på stranden. Der er også Ørnereservatet - det ligger ved Tuen som ikke er så langt derfra. Nordsøcentret i Hirtshals er også spændende... Råbjerg mile er også flot, og Børglum kloster hvor sidste års julekalender foregik..... Puha der er mange ting at se i Nordjylland smiley er selv opvokset deroppe men har de sidste 20 år boet i sydjylland smiley

  • #15   4. maj 2012 Så er 1. side udfyldt, starter nu på side 2 :o)

    Rigtig gode idéer ..
    - Det bliver en travlt ferie smiley


  • #16   4. maj 2012 Møn og møns klint
    Overnatte på Ulvshale strand camping, ligger lige ved en dejlig sandstrand hvor der er ganske øde selv i højsæsonen hvis man går 500 meter væk
    Ligger også ved naturlov, og 5 km fra Stege der har alt hvad man skal bruge


Kommentér på:
Sommerferie DK. Hvor og hvad? :)

Annonce