{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

hjælp til musik:) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen:)

Jeg begyndt selv og producere musik, og kunne godt bruge noget feedback:) så tænkte, når jeg alligevel bruger hg så meget, kunne i måske hjælpe mig. Det måske ikke jeres stil, men ris og ros er lige godt. Håber i gider hjælpe ?:)

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til musik:)
  • #1   28. apr 2012 Introen til Break a Leg er lidt atypisk for drum 'n bass - synes jeg ihvertfald - og overgangen er lidt rough synes jeg. Kunne godt bruge lidt attitude og lidt tempo men bestemt noget jeg godt kan holde ud at høre på. Keep up the good work smiley

  • #2   28. apr 2012 Som total uerfaren på det punkt - synes jeg det lyder lidt "ujævnt" med teksten når den kommer på, synes ikke rigtig det passer ind når man hører det der hvor den gentager igen og igen, har du evt. overvejet kun at ligge den ind hver 2. gang i stedet? smiley snakker ved f.eks. 0:56

    Men ellers synes jeg det er fedt du kan sådan noget - synes bestemt ikke det er dårligt


  • #3   28. apr 2012 Tak til begge, vil helt sikkert tage det til mig:) johansen- jeg kan godt lig du siger det atypisk, for drum n bass. For prøver og tænke lidt nyt indenfor genren:)

    Maria- jo det var en idé med vokal halveret, det må jeg prøve give et forsøg smiley


  • #4   28. apr 2012 Mike
    HAHA ja sådan en stemme hedder jo en vokal!! Man burde tro jeg ville vide bedre når jeg selv er sanger smiley


  • #5   28. apr 2012 Hehe det går jo nok, jeg ved jo hvad du mente smiley - okay du synger, så kan det være du kan hjælpe mig med noget vokal en dag jeg får brug for det hehe smiley

  • #6   28. apr 2012 Ahhh sønderjylland det er sørme langt væk! smiley
    Men du skal være velkommen til at lytte og så kan man evt. finde ud af at sende noget osv?

    Bare søg Maria Draslov på youtube - har 3 stk. derinde


  • #7   28. apr 2012 Ja det kunne man sagtens.- okay fedt, det skal jeg da ind og tjekke ud smiley

  • #8   28. apr 2012 Jamen så siger jeg bare go for it. Det er jo altid fedt at udvikle sin helt egen personlige stil. smiley

Kommentér på:
hjælp til musik:)

Annonce