612 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Amen altså ... Amen altså ...

Må sq nok indrømme jeg bliver lidt harm over at høre i nyhederne at der vil blive brugt ca 210 millioner af kassen på familiesammen førelser efter de nye regler om året ...

De penge kunne deles ud på børne / unge / ældre området samt handicappet og sygehus området som trænger frygteligt til økonomisk støtte .... men næe nej lad os da hellere bruge en helvedes masse millioner på familiesammenførelser som vil koste landet dyrt ...

For langt ude i min verden ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amen altså ...
  • #1   26. apr 2012 Nando, helt enig, eller måske sænke momsen på fødevarer, der er mange ting man burde bruge pengene på før man bruger dem på familie sammenførsler. Måske lidt egoistisk, men vi må se til at vores gamle og syge har det godt før vi hjælper andre.

• #2   26. apr 2012 Nej, jeg kan godt se at det er en elendig prioritering at sørge for at børn og forældre kan få et liv sammen...

Sikke noget da..

• #3   26. apr 2012 Ja, det kan jeg også kun blive direkte harm over, lad da for pokker børnene leve og opvokse på egen hånd... evt her i landet... Hvor det så kommer til at koste en bondegård at have dem bosat på en institution hele deres barndom og teenagestilværelse igennem.. Det er nemlig præcis det der gør børn til stabile samfundsborgere der ønsker at deltage aktivt for vores land i helhed i det lange løb....

Så det kan jeg ligesom CH da kun give ret i er en elendig prioritering - helt sikkert!!!

• #4   26. apr 2012 Nu behøver man jo ikke at familiesammenføre dem allesammen i DK.... Man kunne måske også familiesammenføre dem i de lande ,de kommer fra........ Bare en tanke.... :o)

• #5   26. apr 2012 Tror vist man glemmer at familiesammenføring ikke kun handler om folk fra tredjeverdenslande..

Min niece er dansk/canadisk statsborger. Hendes mor er dansk statsborger. Hendes bror er canadisk/schweizisk. Hendes far er canadisk..

Skal hun og hendes familie bo i DK, så er vi ude i sådan noget....

• #6   26. apr 2012 "The One & Only"Charlotte H SAVNER C TAVLEMAFIAEN

Jeg synes det point system der var virkede som en go løsning for at begrænse , det oplyses nu i nyhederne at det vil stige til ca 1000 stk flere sammen førelser om året hvilket vil koste omkring 210 millioner kr ...

De penge mener jeg bestemt skulle bruges på vores " egne " først . Feks . hjemløse , børn , ældre , sygehuse , skoler , handicappede ... pengene ville falde et tørt sted hvor nedskæringer fyringer samt lukning af skadestuer og skoler evt kunne undgåes hvis man brugte 210 millioner om året på de områder istedet .

Frabeder mig jeres ironi og sarkasme tak ...

• #7   26. apr 2012 Synes egentlig at min svigerinde, niece og resten af deres familie i høj grad er nogle af mine egne..
    Også selvom de har boet i udlandet i en årrække...

Men det var bestemt ikke anerkendt i det gamle system. Jeg glæder mig over, at de nu i det mindste har valget..

• #9   26. apr 2012 * Nalah, Min Prinsesse

Familie fra andre lande skal familiesammenføres med andre her smiley

Nok ik så god beskrivelse men er træt smiley
    Måske der er en anden der er bedre til at forklare ? smiley

Godnat herfra , og BLÅ , JATARK !

Kommentér på:
Amen altså ...

Annonce