27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
Nattrøje til hund? HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}
Heej Alle i hunde glade mennesker !
Nu skal i høre!
Jeg har en lille dansk svensk gårdhund...! Han har ikke særlig meget hår og ej særlig meget sul på kroppen, så mit lille pus fryser! Hele tiden! Han har altid kolde poter, kolde øre og kold næse :s og så ryster han bare.. Dog mest om natten..
- Han sover oppe hos mig i min seng, men vil altid ligge under min dyne, men så dør jeg altså af varme! Det ville jo være dejligt at kunne smide ham ned med god samvittighed, så kæresten og jeg også kan have hyggetid !
Så spørgsmålet er om jeg skal give ham en trøje på? han virker godt tilfreds i sin regnjakke når vi er ude så tror ikke en trøje er et problem at have på..
Han er nu godt 7 måneder så håber da han vokser fra at fryse sådan, men vil da ikke have han skal fryse indtil han vokser fra det?...
Så igen - kan jeg give han en nattrøje på eller er det dyreplageri ?
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
En dyne er måske en god ide ? Kan man ikke folde dem på en måde så jeg ikke altid skal over og ligge den over ham ? Altså gøre så han kan kravle ind i den ?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.389
Men jeg ville da blot købe en passende "foret" kurv -evt en af dem der er hævet lidt over gulvt og så med en babydyne i og/eller lidt tæpper at putte i.
Tøj burde ikke være nødvendigt indenfor, medmindre man da bor meget koldt.
Mine forældre har osse hunde med noget tyndt pels. Den ene er en værre frossenpind, men han klarer sig altså fint indenfor, osse om natten hvor han bare har lidt tæpper at putte i (når han da ikke sniger sig op i sengen;o))
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.389
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
Lige et sidste spørgsmål :
Er der forskel på varmen i en babydyne og en voksen dyne ?
Nattrøje til hund? HJÆLP !