672 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Slankekur og protein pulver Slankekur og protein pulver

Ja måske en mærkelig overskrift men det dækker faktisk ret godt.

Jeg skal tabe mig, ikke bare lige 10 kg men nok omring 60 kg :-0

Det er mega svært for mig at komme igang, jeg ved at jeg burde fylde mig med protein i stedet for brød men jeg har sindsyg svært ved det, og så var det jeg her den anden nat gik igang med at Google, jeg fandt frem til der faktisk er nogen protein pulver man kan bruge som måltidserstating, og se det er jo smart, for så i stedet for det der klamme nupo så for jeg jo en masse protein smiley

Men er der nogen af jer herinde som der har prøvet sådan en ting?

Min dag ville komme til at se sådan her ud mad messigt
Morgenmad protein drik
Mellemmåltid grønsager
Frokost protein
Mellemmåltid frugt/grønsager måske et stykke brød
Aftensmad kød grønsager og enten ris pasta eller kartofler

Jeg vil så starte med at cykle på arbejde det er ca 6 km hver vej

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankekur og protein pulver
  • #1   21. apr 2012 Jeg vil lige skynde mig at skrive med 2 børn i huset er det altså lidt svært at være på hele tiden, men jeg læser alle jeres svar og skal nok følge løbene med og svare jer så hurtigt jeg kan smiley

• #2   21. apr 2012 Vil bare tilføje at æg også er en go' ting. Dog max 3 gange pr uge.

Jeg har ikke prøvet proteindrik.

Dukan kuren kan give dig nogle redskaber til proteinrig mad. Jeg prøvede den i ca. 14 dage og tabte mig på de 14 dage.

Dog holdt den ikke til mig, da jeg dyrker meget motion.

• #3   21. apr 2012 Jeg har prøvet at kigge på Dukan kuren men den er alt for omfattende til det er noget jeg kan holde, har en travl hverdag med 2 små børn, fuldtidsarbejde og er stort set alene med pigerne og vores hus så det skal være nemt, derfor tænkte jeg protein pulver smiley

Og så helt ærligt er jeg bare dårlig til at få spist som jeg skal.

• #4   21. apr 2012 Man kan godt tabe sig, selvom man spiser brød, så længe man spiser groft og sætter mængden ned - og især mængden af fede/søde ting.

• #5   21. apr 2012 Jeg tror ikke på pulver og div, det der skal til er en kost omlægning og der kan man godt spise groft brød.
    Glem alt sukker og salt, men spis så mange gange daglig du kan, det andet er bare at springe over hvor gærdet er lavest, og så falder man i igen fordi man ikke får rigtig mad.

• #6   21. apr 2012 kød (med lav fedt) og grønsager, motion og frugt er vejen frem + mælkeprodukter..
    proteinpulver kan erstatte 1 måltid i løbet af dagen, kroppen skal ha noget ordenligt at arbejde med, da jeg gik til fitnes drak jeg det efter træning.. sørg for at spise lidt ca. hver 3 time..
    ca. ½ time inden sengetid er det godt at spise kvark (1 dl) lidt mørkt 70 % chokolade (1 firkant) og 3-4 mandler.. man forbrænder også om natten
    God fornøjelse

• #7   21. apr 2012 Min erfaring fra træning er at protein pulver hurtigt kommer til at hænge dig langt ud af halsen. Og lad endeligt vær med at købe det billigste pulver, for det opløses dårligt i væske, og bliver modbydeligt at drikke.
    Jeg blander mit kreatin og protein pulver i min müsli om morgenen, så får jeg min proteiner samt fast morgenmad og man slipper for at starte dagen med en fæl shake.

• #8   21. apr 2012 Proteinpulver er fint nok, bare husk at skifte lidt smagsmæssigt.

• #9   21. apr 2012 Tak for jeres svar smiley

• #10   21. apr 2012 Alli kuren er til svært overvægtige ellers er potein pulver ok

• #11   21. apr 2012 Protein pulver er til folk der træner 6-8 timer om dagen!!!

• #12   21. apr 2012 Frugt er en rigtig dum idé at spise for meget af - så hellere en masse grønt. Frugt indeholder frugtsukker.

• #13   21. apr 2012 Nu spænder du vist buen lige rigeligt Amalie smiley

• #14   21. apr 2012 Haha amalie du skal vist til at læse lidt op på lektien inden du skriver om protein pulver min ven..

Det jeg havde tænkt mig og bruge var iso 100 og der står af man kan bruge det som måltidserstating, så det satser jeg på er rigtigt.

Det er 100 procent valleprotein står der

• #15   22. apr 2012 At det bliver lavet i alle mullige støbninger er ikke ens betydende med at kroppen har behov for det i de mængder når man ikke træner på elite plan.
    protein er det der er med til at opbygge muskler og med mindre du træner mange timer om dagen har du ikke behov for protein i de mængder. Hvis du vil ha et vægttab der holder er varieret kost det eneste der virker

• #16   22. apr 2012 og Minnie jeg harv helt styr på lektien!!!

• #17   22. apr 2012 du kan følge DDV kostplan den kan helle familien spise der er mange opskrifter i Hjemmet hver mandag ,du kan jo se om de har noget i næreheden af hvor du bor de findes her inde på netted ,ved og kender flerre der har tabt sig 20-30 kg på under et år.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.268
    #18   22. apr 2012 Find ud af hvor hvor mange kcal du skal have om dagen.Når du er klar over det laver du en kostplan hvor du får mindre i forhold til det du bruger.Så taber du dig uanset hvad du spiser.Når det er sagt er det selvfølgelig oplagt at få ting som er sunde og nærende.Spiser du de rigtige ting er du fri for at skulle gå og være sulten under et vægt tab.Du kan flere steder på nettet finde steder hvor du kan regne ud hvor meget du skal intage og lave kostplan

.Du kommer så ikke uden om at skulle veje din mad og holde øje med din vægt.Taber du dig ikke går du ind og retter på din kostplan så du får færre kcal.Det du skriver du vil spise er alt for lidt og ingen grund til at gøre det træls at tabe sig.Der ud over skal du igang med noget hvor du får pulsen op og får forbrændingen igang.Held og lykke

Kommentér på:
Slankekur og protein pulver

Annonce