{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advokatsekretær uddannelsen?
  • #1   17. apr 2012 kort sagt NEJ! min veninde har taget den på fjernstudie og når hun kommer rundt til div advokater ja så kan de ikke bruge hende....!

• #2   17. apr 2012 Har kun læst det skulle være rigtig svært at få job bagefter da dem der søger helst vil ansætte en der er uddannet på et advokatkontor... Har ikke personlig erfaring. Så dette er baseret på hvad jeg har læst flere steder.

• #3   17. apr 2012 Argh, ØV ... jeg ville så gerne være advokatsekretær, men elevpladserne er bare ikke så nemme at få smiley

• #4   17. apr 2012 Nej de hænger bestemt ikke på træerne...har du prøvet uopfordrede ansøgninger?

• #5   17. apr 2012 min svigerinde skal ta hf også det sidste år på business to business... så er der jo ihvertfald lidt mere tid inden elev pladsw skal findes og man ku håbe det bedre....

• #6   17. apr 2012 Linda N - Jeg prøvede at sende ansøgninger ud ang. praktik, men der var ikke nogle der hvor jeg bor der var interesserede hverken i praktikanter eller elever smiley men jeg prøver at søge igen, de skal sgu ikke slippe smiley

Men tænkte bare at det var en fed mulighed hvis man kunne tage den på fjernstudie smiley

• #7   17. apr 2012 Jeg undersøgte selv lidt her for ca ½ år siden men kunne heller ikke finde nogle stillingsopslag. Jeg har hørt at en del firmaer (nu er det generelt og ikke kun advokatsekretær) bliver lidt imponerede af et kontaktmøde...det er et møde du beder om for at finde ud af mere om firmaet, om hvad deres kompetencer er, firampolitik, osv...sår lidt interesse frø og måske ved yderligere kontakt få foden indenfor. Det er meget vigtigt ikke at kalde det en ansættelses samtale. Denne metode er jeg selv igang med. Om det virker for mig ved jeg ikke. Men satser smiley Er ikke kommet så langt i processen men synes faktisk det lød lidt spændende og udfordrende. Nu skal jeg så bare sælge mig selv smiley

• #8   17. apr 2012 Nu spørger jeg måske dumt, men skal man være uddannet advokatsekretær for at få job som det?
    Jeg har selv gået og tænkt på om det er noget for mig, og er uddannet inden for administration, og sekretær, med overbygning - og har siddet med lovstof i 6 år. Skal jeg så uddannes til det også eller er min baggrund nok?

• #9   18. apr 2012 Marianne P - tror da det kommer an på den advokat der vil ansætte dig smiley

Kommentér på:
Advokatsekretær uddannelsen?

Annonce