{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.039 visninger | Oprettet:

Skadet due - what to do? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved at bage cupcakes, da jeg ser ud af køkkenvinduet en (ret stor) forpjusket due. Den sidder midt ude på vejen og kigger, jeg prøver at smide lidt brød ud foran, da folk virkelig køre stærkt på vores vej. Den går så over vejen og ned langs vores have (der er en grussti)

Jeg kan se der er et eller andet i vejen med den, så jeg går ud og tager noget brød med. Den flyver ikke sin vej eller noget, men spiser heller ikke det jeg smider ud til den. Jeg kan se der i hvert fald er noget galt med dens næb men måske også vingen da den ikke flyver særlig godt. Jeg beslutter mig så for at prøve at fange den, ved at kaste et håndklæde over den - desværre når den at flyve sin vej.
Den kan dog ikke flyve særlig meget og ikke særlig langt eller højt, så nu sidder den over i genboens have og kigger.

Jeg vil virkelig gerne hvis jeg kunne fange den, men hvis jeg er heldig at gøre det. Hvad gør man så lige!!?? Hvem ringer man til?
Måske den husker at jeg har smidt brød ud(ved ikke om duer husker godt *G*), så jeg håber lidt at den vender tilbage og jeg håber ikke den bliver kørt ned eller bliver fanget af en hund (alle der har hund herude, render med den løse - stigende problem generelt)

Iiih altså...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skadet due - what to do?
Kommentér på:
Skadet due - what to do?

Annonce