{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Chihuahua annoncer! {{forumTopicSubject}}

Vil lige starte med at sige, at jeg ikke har oprettet den her tråd som en "rygklapper-tråd" hvor jeg bare gerne vil bekræftes i at "jeg-har-ret-agtigt"..... smiley

Så lige en annonce et andet sted, hvor sælgeren vælger at klæde Chihuahua hvalpene på i dukketøj på nogle billeder og på de andre billeder sidde de i små barbiebiler og dukke-vugger!!

Men hvorfor.....!?

Jeg ved hvad jeg selv synes om det, men lad nu det ligge - Ér der nogen der finder det charmerende? Nogen der bare "falder pladask" for det? Eller hvad er det der får sælger til det...!??? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua annoncer!
  • #1   12. apr 2012 Ja der er nogle der falder pladask, jeg ser intet ondt i det så længe hunden ikke lider, men ville aldrig selv gøre det.
    Ulempen ved disse annoncer er at det kan appelere til en forkert slags køber , med det mener jeg en der ikke har sat sig ind i det arbejde det er at have hund( også en lille) de penge det koster osv.

• #2   12. apr 2012 Jeg finder det charmerende, hvis det bare er til et billede - men jeg ville aldrig sælge mine hunde på den måde, da det netop kan være de forkerte der henvender sig på hundene - personer som netop vil behandle dem, som på billedet.

• #3   12. apr 2012 Den slags tiltrækker de forkerte og frastøder de rigtige. For det sender jo netop et signal om at chihuahuas ikke er hunde, men dukker piger der ikke har leget med dukker længe nok, kan lege med.

For mig er der stor forskel på ar klæde hunden ud og så klæde den på.

• #4   12. apr 2012 har pomeranians, de fryser faktisk aldrig, men kender flere der har dværgpincher, nøgenhunde, og chi-papillioner de får tøj på ude og nøgenhundende også inde....det er helt fint....men for sjov??? neeeej vel?

Kommentér på:
Chihuahua annoncer!

Annonce