{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Nyt job - SÅ glad! {{forumTopicSubject}}

Ja nu bliver jeg lige nødt til at fortælle hvor glad jeg ENDELIG er!

Har det sidste års tid arbejdet (ved siden af mine studier) hos en tøj-virksomhed hvor jeg efter sigende skulle stå for markedsføring mv. for virksomheden. MEN jeg kom aldrig ordentligt i gang da ejeren af virksomheden simpelthen ikke kunne afgive lidt kontrol til mig og lade mig arbejde lidt med markedsføringen. Og det kombineret med at hun var så kontrollerende omkring alt hvad jeg lavede for hende, blev simpelthen for meget og har været rigtig ked af jobbet.

MEN nu har jeg fået et nyt job hos nogle venner der også ejer en tøj-virksomhed. De har givet mig fuld ansvar for deres hjemmeside/webshop, hvor jeg skal sælge sko. http://www.shoesandthecity.dk/ (se mit fine arbejde! Som jeg selv får lov til at styre - dvs. ingen kontrollerer mig, men at de stoler på at jeg kan finde ud af noget!)

Og derudover får jeg en masse andre markedsførings opgaver for virksomheden. Er SIMPELTHEN så glad! Så har de sidste mange år på CBS ikke været forgæves... Jeg er godt nok ikke færdiguddannet endnu, men kunne ikke have fundet et bedre job! Det passer bare perfekt på mit CV og giver mig en masse erfaring...

Ved ikke hvad jeg ville sige, ud over at jeg bare er GLAD! Synes verden har været så sur og trist det seneste år og nu ser det endelig ud til at vende lidt for mig... smiley

En rigtig vidunderlig og fantastisk påske til jer alle sammen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt job - SÅ glad!
  • #2   6. apr 2012 Tillykke.
    Livet er for kort og dyrebart til dumme arbejdsgivere

• #3   6. apr 2012 Ja det har jeg også fundet ud af! Jeg er bare en meget "jysk-pige" Der åbenbart finder sig i mange ting og altid prøver at se det bedste i folk... Men til sidste måtte jeg give op... Det er alt sammen ret nyt med webshoppen og jeg er total autodidakt, men nyder det og føler mig virkelig ønsket!

Har også fået lov til at stå for virksomhedens facebook side. Og synes simpelthen at det er super fedt at lege rundt, lave konkurrencer og udlodde ting smiley Har fundet på at vi skal have en foto-konkurrence hvor at vores kunder kan tage et billede af sig selv i deres tøj og uploade det og så være med i konkurrencen om et gavekort til butikken... smiley Og det fede er at der bliver lyttet og de synes om mine idéer! https://www.facebook.com/helleannemann

Ih hvor skal der lidt til at gøre lille mig glad! smiley

• #4   6. apr 2012 Hvad hedder din uddannelse? :o)
    Leder selv efter et lignende job - men synes slet ikke det er til at få noget hvis man ikke har de rette kontakter! smiley

• #5   6. apr 2012 Jeg har en BA i Engelsk og Europæiske Studier men har skiftet linje på kandidaten og læser nu engelsk og marketing.

Og ja, man skal virkelig have kontakter. Det har jeg også fundet ud af. Men har efterhånden fået en del gode kontakter inden for tøjbranchen smiley

• #6   6. apr 2012 Nu var jeg lige inde og kigge på den hjemmeside du linker til og jeg har lige et forslag smiley

Baggrunden til skoene er nu sorte, hvilket gør det svært at se hvordan skoene ser ud og så vil jeg foreslå at lave en næste side-knap, medmindre jeg har overset den smiley

Stort tillykke med dit nye job smiley

• #7   6. apr 2012 Skal lige være sikker på at jeg forstår det ret... Er det baggrundens farve der gør det svært at se næste side knappen? (sådan en er der nemlig) Eller er det fordi du synes baggrunden skulle være hvid i stedet?

• #8   6. apr 2012 Baggrunden for hver sko er sort nu og det synes jeg gør det svært at se skoen ordentligt. Grunden til dette er at hælen ofte er sort, eller hele skoen er sort, så den går i et med baggrunden.

Den der næste side-knap har jeg bare misset så, ku kun se at man sku trykke på en knap og så vælge hvilken side man ville se.

Kommentér på:
Nyt job - SÅ glad!

Annonce