Nyt job - SÅ glad! {{forumTopicSubject}}
Ja nu bliver jeg lige nødt til at fortælle hvor glad jeg ENDELIG er!
Har det sidste års tid arbejdet (ved siden af mine studier) hos en tøj-virksomhed hvor jeg efter sigende skulle stå for markedsføring mv. for virksomheden. MEN jeg kom aldrig ordentligt i gang da ejeren af virksomheden simpelthen ikke kunne afgive lidt kontrol til mig og lade mig arbejde lidt med markedsføringen. Og det kombineret med at hun var så kontrollerende omkring alt hvad jeg lavede for hende, blev simpelthen for meget og har været rigtig ked af jobbet.
MEN nu har jeg fået et nyt job hos nogle venner der også ejer en tøj-virksomhed. De har givet mig fuld ansvar for deres hjemmeside/webshop, hvor jeg skal sælge sko. http://www.shoesandthecity.dk/ (se mit fine arbejde! Som jeg selv får lov til at styre - dvs. ingen kontrollerer mig, men at de stoler på at jeg kan finde ud af noget!)
Og derudover får jeg en masse andre markedsførings opgaver for virksomheden. Er SIMPELTHEN så glad! Så har de sidste mange år på CBS ikke været forgæves... Jeg er godt nok ikke færdiguddannet endnu, men kunne ikke have fundet et bedre job! Det passer bare perfekt på mit CV og giver mig en masse erfaring...
Ved ikke hvad jeg ville sige, ud over at jeg bare er GLAD! Synes verden har været så sur og trist det seneste år og nu ser det endelig ud til at vende lidt for mig...
En rigtig vidunderlig og fantastisk påske til jer alle sammen!
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.332
Livet er for kort og dyrebart til dumme arbejdsgivere
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 862
Har også fået lov til at stå for virksomhedens facebook side. Og synes simpelthen at det er super fedt at lege rundt, lave konkurrencer og udlodde ting
Ih hvor skal der lidt til at gøre lille mig glad!
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Leder selv efter et lignende job - men synes slet ikke det er til at få noget hvis man ikke har de rette kontakter!
jan 2010
Og ja, man skal virkelig have kontakter. Det har jeg også fundet ud af. Men har efterhånden fået en del gode kontakter inden for tøjbranchen
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Baggrunden til skoene er nu sorte, hvilket gør det svært at se hvordan skoene ser ud og så vil jeg foreslå at lave en næste side-knap, medmindre jeg har overset den
Stort tillykke med dit nye job
jan 2010
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Den der næste side-knap har jeg bare misset så, ku kun se at man sku trykke på en knap og så vælge hvilken side man ville se.
Nyt job - SÅ glad!