{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasmus i Ålborg Zoo
  • #1   10. jul 2006 hi hi :o) vi vil også, ville ønske man måtte tage hunde med i Kbh Zoo... så er han vel helt kvæstet efter al den gøen ;o)

• #2   10. jul 2006 må man godt ha' hunde med i Ålborg zoo? troede ikke man måtte i nogen zoo'er, de kan jo nærmest skramme livet af de andre dyr :o)

• #3   10. jul 2006 Lilly har også været med i Aalborg Zoo og hun gjorde heller ikke andet end at gø.
    Det er sjovt at have sin hund med synes jeg. Aberne drillede hende bare *GG*

• #4   10. jul 2006 hvordan går det egentlig med hvalpene?

• #5   10. jul 2006 Bolette: Ja det må man, bare man husker at samle op efter sig ;o)

• #6   10. jul 2006 ja de skal bare være i snor.
    Han er total træt nu smiley Igår i Hurup og idag i Ålborg *G* Han var også med i Calle's dyrrige for første gang *G*

Han skræmte vist ingenting *LOL* nej de var sååå nysgerrige dyrene, hvilket var godt, for så ku jeg tage nære billeder smiley

Bolette- der sku gå 1½ uge nu, så jeg venter spændt på at hun ringer og siger at der er hvalpe smiley

• #7   10. jul 2006 vi skal nok også en tur til himmel bjerget i ugen smiley

• #8   10. jul 2006 Lilly har også været med i Calles, men det har kun været når hun skulle prøve noget, halsbånd, seler, dækken og den slags.

Det er dejligt at have hunden med overalt. Jeg gad godt have en bil, så ville jeg køre en tur til stranden med hende.

Hvad sagde han til at være i Calles?

• #9   10. jul 2006 Anton er også ved at kende Aalborg Zoo som sin egen bukselomme efterhånden ;0)

• #10   10. jul 2006 Anton er også ved at kende Aalborg Zoo som sin egen bukselomme efterhånden ;0)

• #11   10. jul 2006 ja max har også både været i aalborg zoo han tror da han er den største og farligste af dem alle, og det giver jeg ham da helt ret i smiley

calle har han også været nogle gange hvis vi skulle have ting til ham eller den gang han havde brækket benet, nøøj han nød den opmærksomhed smiley

ser tit hvis folk har deres hunde med derude at så snart de kommer til det løstvægt godbidder går de ligesom lidt i stå *LOOL*

• #12   10. jul 2006 Han sagde ikke noget særligt til at være med i Calles *G* Han pustede bare lidt smiley
    og da vi kom til de løse godbider hvor jeg blandede en pose, var han lige glad, han gad ikke engang smage på bare en! *LOL* Jo, da jeg sagde sit og så dæk, spiste han den. Han blev helt vildt når folk trykkede på pive dyrene, han var klar til at flyve i dem (altså pivedyrene) smiley *Nååå mor, se den søde hund* sådan sagde de også i Zoo, og rasmus fik også opmærksomhed smiley

Kommentér på:
Rasmus i Ålborg Zoo

Annonce