{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

KOT uddannelse, det er svært... {{forumTopicSubject}}

Sidder og skal udfylde de her hersens KOT skemaer, sidder med 4 skemaer der skal udfyldes i hånden, dette er stort set gjort, mangler bare at skrive prioriteringsskemaet, som jeg er i tvivl om.

Der findes både et prioriteringsskema på hver af de 4 skemaer jeg har printet ud, disse er små og er med i selve det store skema.
Så findes der også et stort skema. som bilag. Skal både de små skemaer udfyldes og det store?

Og er det kun på skemaet til første prioritering alle mine 4 ønsker skal skrives, eller er det på alle sammen?

Sidste ting.

Har hørt at det er en god ide også at skrive en slags ansøgning som bilag, altså noget om mig? Som jeg ligger ved som bilag.
Andre der har gjort det?

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOT uddannelse, det er svært...
  • #1   12. mar 2012 tror de skal udfyldes alle, da uddannelsesstederne nok har de små hvert sted, og det store sådan bliver lagt der hvor de skal have overblikket, om jeg så må sige....

Jeg tror de skal stå alle 4 steder, men det må stå i en indledning til KOT ...

Mht det man kalder motiveret ansøgning er det meget forskelligt, både efter hvad du søger, og hvor du søger...

Nogle steder vil de gerne læse dissem andre steder vil blive irriterede over bilag de ikke ønsker at bruge tid på...

• #2   12. mar 2012 motiveret ansøgninger bliver ikke læst i aalborg og aarhus, MENER jeg. Men er det ikke væsentlig nemmere at udfylde via optagelse.dk ? Det logger man bare på med NemId, også er blandt andet ens eksamensbevis derinde..

Men du kan evt ringe til studievejledningen

• #3   12. mar 2012 Har prøvet med nem id men mine beviser lå ik derinde og har ik mulighed for at scanne ind. Må bare gøre det så godt jeg nu kan

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #4   12. mar 2012 Det er en chat du kan skrive til om det, med vejledere...finder den lige.

Og det variere fra uddannelse til uddannelse om du skal skrive en motiveret ansøgning.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #5   12. mar 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
KOT uddannelse, det er svært...

Annonce