{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.418 visninger | Oprettet:

Pædagog og tatoo ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg sidder med mine tanker om at få i min første tatovering som jeg gerne vil have på indersiden af underarmen,
men hvis alt går efter planen så skal jeg studerer pædagog efter sommerferien smiley

Så er det for en synligt sted at få en som pædagog ?

Hvad syntes I om synlige tatovering , hvis man vil indfor omsorgs fag ? smiley

Go' eftermiddag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pædagog og tatoo ?
  • #1   11. mar 2012 Hos os ville det absolut ingen betydning have...

Det er ikke det vi kigger på, mange af børnene´s forældre, har jo også tatoveringer

• #2   11. mar 2012 jeg vil ikke bryde mig om en tatovering af en pædagog...........

Jeg mener umiddelbart vil jeg mene det gør ikke noget med en pædagog har en tatoo, men vil så også sige det er ud fra et generelt synspunkt for det kommer så nok igen lidt an på af hvad........

• #4   11. mar 2012 med mindre det var en meget provokerende tatovering ville det ikke have nogen betydning de steder jeg har arbejdet

• #5   11. mar 2012 ingen problem der..

har også mødt flere pædagoger med tusser... og det rør mig ikke smiley

• #6   11. mar 2012 Jeg har aldrig oplevet det var et problem jeg har nogen man kan se om sommeren og min mor som også er pædagog har både på håndledet og anklen og heller intet problem der.

• #7   11. mar 2012 det ville ikke være et problem for mig som forældre
    Det giver såmænd bare dig en udfordring når du skal forklare poderne at man ikke skal tegne med tush på armene.. Kun papiret ;-))