{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.418 visninger | Oprettet:

Pædagog og tatoo ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg sidder med mine tanker om at få i min første tatovering som jeg gerne vil have på indersiden af underarmen,
men hvis alt går efter planen så skal jeg studerer pædagog efter sommerferien smiley

Så er det for en synligt sted at få en som pædagog ?

Hvad syntes I om synlige tatovering , hvis man vil indfor omsorgs fag ? smiley

Go' eftermiddag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pædagog og tatoo ?
  • #1   11. mar 2012 Hos os ville det absolut ingen betydning have...

Det er ikke det vi kigger på, mange af børnene´s forældre, har jo også tatoveringer

• #2   11. mar 2012 jeg vil ikke bryde mig om en tatovering af en pædagog...........

Jeg mener umiddelbart vil jeg mene det gør ikke noget med en pædagog har en tatoo, men vil så også sige det er ud fra et generelt synspunkt for det kommer så nok igen lidt an på af hvad........

• #4   11. mar 2012 med mindre det var en meget provokerende tatovering ville det ikke have nogen betydning de steder jeg har arbejdet

• #5   11. mar 2012 ingen problem der..

har også mødt flere pædagoger med tusser... og det rør mig ikke smiley

• #6   11. mar 2012 Jeg har aldrig oplevet det var et problem jeg har nogen man kan se om sommeren og min mor som også er pædagog har både på håndledet og anklen og heller intet problem der.

• #7   11. mar 2012 det ville ikke være et problem for mig som forældre
    Det giver såmænd bare dig en udfordring når du skal forklare poderne at man ikke skal tegne med tush på armene.. Kun papiret ;-))

Eneste gang jeg har tænkt... Ej jeg ville ikke ansætte en med sådan en tatoo.. var en der sad ved kassen i et supermarkede.. På hans fingre lige under knoerne stod der F U C K.. Et bogstav på hver finger.
    Det var så det kunderne fik lige i fjæset når han gav penge tilbage

• #8   11. mar 2012 Jeg tænker også bare at tatovering er jo blevet en del af det moderne samfund ,

men jeg har det sådan at hvis jeg skal have en , så skal man sørme også kunne se den ! smiley

der er jo ingen grund til at få en , hvis man alligevel ikke kan se den :-b

• #9   11. mar 2012 Jeg arbejder som pædagogmedhjælper, og har en stor tatovering på underarmen. Har ingen problemer haft. En tatovering er jo ikke det afgørende for, hvordan man er med børnene smiley
    Min leder sagde, at så længe det ikke er anstødelige tatoveringer, var det no problemo.

• #10   11. mar 2012 Jeg er pædagog og havde én før jeg blev færdiguddannet og har fået en mere mens jeg har haft mit nuværende job. De er godt nok ret diskrete begge to, men om sommeren kan man da ikke undgå at se dem og det har altså aldrig været et issue.

Nogle børn kan godt være lidt interesserede i dem, andre er vant til det fra deres forældre eller andre voksne de omgås. Så længe det ikke er et eller andet banderelateret eller anstødeligt, har jeg svært ved at se, det skulle blive et problem

• #11   11. mar 2012 Flere pædagoger i min søns børnehave har tatoveringer og det genere mig overhovedet ikke smiley

• #12   11. mar 2012 Ens stjernetegn synes jeg er fint :o)

• #13   11. mar 2012 Jeg har et lille hjerte på min højre ringefinger og har ingen problemer på jobbet hvor jeg er i kontakt med kunder hele tiden. Har fået et par positive kommentarer men ellers ikke andet smiley Min chef har heller ikke sagt noget til det.

Men som de andre siger, så kommer det også meget and på hvad der bliver lavet. Er det en uskyldig sommerfugl eller blomster ser jeg ingen problemer. Men er det noget støddende eller noget som relaterer til noget negativt, ville jeg nok lige kigge en ekstra gang inden jeg ansatte personen smiley

• #14   11. mar 2012 Det er alligevel en lidt sjov tråd, synes jeg :o)

Jeg kan huske, da jeg startede på seminariet og kom ind i auditoriet og så de 80 andre, jeg gik på årgang med.
    Den fedeste konstatering jeg gjorde den gang var, at pædagoger kan man ikke sætte i bås typemæssigt overhovedet.

Der er alle slags - og det skal der også være :o)

Det vigtigste er, at man er tro mod sig selv som menneske - og hvis det indebærer en eller flere tatoveringer, så er det sådan det skal være. Man bliver ikke hverken mere eller mindre omsorgsfuld af det, man hverken mister eller tilegner sig faglighed af det...

• #15   11. mar 2012 Jeg læser til pædagog, og det er ikke et sjældent syn at de andre studerende har tatoveringer.. Jeg har selv en lille en på underarmen.. Har aldrig stødt i problemer..

Hvis du er en god pædagog, så er de sgu stort set ligeglade med hvordan du ser ud smiley

hvilken pædagoguddannelse skal du starte på? (ja det hedder vist ikke seminarium mere)
    Jeg går selv på pædagoguddannelsen storkøbenhavn

• #16   12. mar 2012 mange tak for de dejlige kommentar,
    det var dejligt at hører jeres mening smiley

Men det er en flot rose , hvor der står mor over stilken smiley

Sigurrós D - jamen det er bare pædagog uddannelsen på UC Syd i Esbjerg smiley

• #17   12. mar 2012 Jeg har en piercing i tungen og en lille center lip piercing,
    men det er mere et smykke for mig, end det er en piercing smiley

• #18   12. mar 2012 Jeg har også haft piercing i læben, tungen og næsen da jeg var medhjælper:) det er ikke så hårdt i det fag mht det. Det ville være noget andet hvis du lignede en rocker eller en sindsyg punker smiley

Kommentér på:
Pædagog og tatoo ?

Annonce