{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Kat bortgives {{forumTopicSubject}}

Yderst kælen kat bortgives til en der går hjemme hele dagen, så der er mulighed for konstant at kæle, kæle og lidt mere kæl!

Ej, selvfølgelig bortgives hun ikke, men hold kæft hvor er den kat belastende lige pt altså ...
her den sidste uges tid er den SÅ kælen så det halve kunne være nok, konstant miaver hun af en for at man skal kæle hende, og ligger konstant på en - selv når man kæler så "brokker" hun sig over at det ikke er godt nok, følger en i røven og og og SUK! man kan ikke sidde i sofaen uden af have en kat på sig lige pludselig.

Jeg tvivler på at hun er i løbetid, men det kunne da tænkes - men sidst kørte numsen frem og tilbage og hun er slet ikke som sidst ....

Hvorfor er hun pludselig SÅ kælen, nogle der har et godt bud?
Det gør mig ikke så meget, for det er da meget sødt ...meeeeen sådan har hun jo ikke været hele tiden ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat bortgives
  • #1   7. mar 2012 det kunne godt være løbetid. Det er ikke altid de opføre sig helt som den sidste gang.
    Det gjorde min i hvert fald ikke smiley Nogle gange bliver hun helt tosset og kulret, andre gange opdager man det næsten ikke.

• #2   7. mar 2012 Rotterne - Ja og nej, hun må gerne komme ud, men er det stort set aldrig, og når hun endelig er, er det på terassen sammen med mig - så der har ikke været en hankat på hende smiley

Men ja, kunne da sagtens være forårsfornemmelser smiley

Anne & Tonny - Ja, har også tænkt på løbetid, men hun er slet ikke "liderlig" på nogen måde, bare enormt kælen og spinner hele tiden. smiley

• #3   7. mar 2012 KAN det være fuldmånen? Der er en tråd her inde et sted om hunde der er "tossede" lige nu. Og det er fuldmåne i morgen vidst nok.

• #4   7. mar 2012 løbetid

Kommentér på:
Kat bortgives

Annonce